Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою

Мила моя, люба, кохана матуся! У цей славний день бажаю тобі залишатися завжди молодою, красивою, здоровою, щоб усмішка ніколи не сходила з твоїх губ, щоб твої діти і батьки тільки радували, щоб всі бажання, загадані в цей день, здійснилися, щоб ти все своє життя купалася в любові!

***

Мама, мила і кохана! Хочу тебе привітати від себе щиро і ніжно, тому що люблю і поважаю тебе всім серцем! Нехай все виходить, а також, я рада, що ти є, що коли-то в цей день ти народилася такою маленькою і тендітною дівчинкою, а тепер – ти наша мати! Я вір, що зможу завжди брати з тебе приклад, моя любляча! Нехай погода завжди за твоїм вікном буде хорошою, і це тільки, м'яко кажучи! Ні, нехай вона буде дуже доброю, світлою і приємною, не надто спекотною, і не дуже холодною! Нехай завжди виходить все, що ти задумаешь! Нехай літо буде як можна частіше, частіше, ніж один раз в одному сезоні! Бажаю самого міцного здоров'я і здорового тіла, щоб воно завжди здавалося молодим! І нехай ніщо не засмучує даремно! Адже є ті, хто тебе завжди буде пам'ятати і поважати, а найголовніше - любити!

***

Мамочко, я нечасто кажу тобі гарні добрі слова. Але сьогодні у День, коли ти народилася, моя рідна, я хочу подякувати тобі за все, що ти зробила для мене. Я дуже люблю тебе і молю Бога, щоб він дав тобі здоров'я на довгі роки і нескінченної жаги життя. У всіх твоїх справах нехай тебе супроводжує успіх, а в серці панують мир і спокій. Щасливого Дня Народження, моя кохана матуся!

***

З днем народження, мій дорогий чоловічок. Нехай у тебе завжди буде гарний настрій і абсолютно міцне здоров'я. Бажаю тобі, мамо, частіше посміхатися, про погане взагалі не думати, не застрявати в часі і в домашніх справах, встигати бути і чудовою мамою, і чудовою дружиною, і успішною дамою, і прекрасною жінкою.

***

З днем народження, люба матусю. Бажаю тобі світлих надій і солодких мрій, гарних шат, і відсутність сліз, прекрасних миттєвостей і великих натхнень, чудових ідей і люблячих людей поруч. Будь здорова, мамо, успішна, життєрадісний і завжди чудова.

***

Матуся, рідна! Зараз, коли я стала мамою, я почала розуміти тебе як ніколи. Спасибі тобі за все, за недоспані ночі, за те, що цілувала мої ранки, за те, що гладила мене по голівці, навіть коли я була неправа... Ти завжди плакала і раділа разом зі мною. З Днем Народження, матусю! Будь здоровенька, а в іншому я допоможу.

***

Мама, сьогодні ми відзначаємо справді важливий і світле свято, твій День народження. Як багато особливих слів хочеться сказати сьогодні, виявляючи свою існуючу любов. Я вітаю тебе від всього серця і душі, адже я знаю, наскільки важливо розуміти, що емоції проявляються воістину чесно, щиро. Велике спасибі за те, що ти дозволила мені стати гідною представницею прекрасної статі, зрозуміти, як треба поводити себе у стосунках з людьми, як треба діяти. Ми тепер виявилися дуже схожими з тобою, а адже це є частиною нашого щастя. Хочу вірити в те, що щастя обов'язково буде в нашому домі, адже ти так любиш свою родину. Мамуля, я бажаю тобі довгого життя і можливості побачити своїх онуків, правнуків. Нехай Господь винагородить тебе за жіночі праці і турбота про ближніх. Рідненька, з Днем народження тебе я вітаю щиро!

***

Моя рідна матуся, сьогодні в тебе світле та красиве свято – день народження. Від щирого серця вітаю тебе, моя кохана, з торжеством. Бажаю в житті тобі багато чого встигнути, хай старість надовго затримається в дорозі, а молодість супроводжує тебе по життю. Нехай твоя усмішка, твоє добре серце, твої привітні слова довго плекають мене. Матуся, немає дорожче і миліше тебе на всій планеті. Нехай Господь завжди береже тебе. Нехай зігрівають тебе посмішки і щастя, хай доля пошле тобі багато бадьорості та сили.

***

Мамуля, з ювілеєм! Бажаю, щоб твої рідні руки ніколи не втомлювалися, серце ніколи не боліло, а очі завжди сяяли тією самою посмішкою, яку я так люблю. А я урочисто обіцяю, що буду намагатися зробити все для цього.

***

Справжнього щастя мамі дочка бажає з днем народження сьогодні від щирого серця вітає ми навчилися з мамою всі проблеми вирішувати і в житті нам ніщо не зможе перешкодити ми вміємо цінувати кожен момент і у нас завжди знайдеться важливий аргумент ми допоможемо тим кому допомога потрібна в душі у нас завжди багато світла завжди поділимося своїм теплом завжди підтримаємо кожного добрим словом спасибі мамо, за любов і ласку нехай Ваше життя буде як казка!

***

Я дуже тебе люблю і хочу щиро побажати всього самого доброго – щоб збулося все, про що ти мрієш, щоб кожен новий день приносив посмішки і гармонію, і нехай у тебе завжди буде відмінне здоров'я. З днем народження!

***

Мамо, рідна добра мама, з днем народження! Бажаю тобі у цей святковий для всіх нас день, величезного людського щастя, нескінченної радості, красивих привітань і чудових подарунків. Бажаю, щоб ти, моя мила, завжди залишалася молодою, веселою, життєрадісною, ніколи не унывающей жінкою. Живи сто років. Не болів. Нехай поруч з тобою незмінно будуть твої близькі, щоб розділити горе і радість, успіх і розчарування. Звичайно, дай Бог тобі уникнути печалі. Я дуже тебе люблю. Щастя тобі, моя хороша!

***

З Днем народження, рідна моя, кохана мама! Я так тебе люблю, ціную і дорожу тобою, я б хотів подарувати тобі в долонях всі скарби світу! Де б я не був, я знаю, мене завжди чекає мама. Я можу прийти до неї і обійняти, розповісти про все, і ми разом порадіємо і згадаємо про те, яким було дитинство... Сьогодні твоє свято, і я хочу сказати, що ти все так само хороша, ти у мене сама турботлива, добра, краща мама! Сьогодні я бажаю тобі самого доброго, прекрасного, чарівного і бажаного!

***

Улюблена мамочка! Вітаю тебе з ювілеєм — важливою відміткою на твоєму життєвому шляху. Ти зробила багато важливих справ у житті, але найголовніше — ти подарувала життя мені, твоєму синові. Я вдячний тобі за все, і в цей день бажаю, щоб у твоєму житті не було місця печалям і засмученням. Хай буде міцним здоров'я, в домі панує мир і любов, і кожен день дарує багато радості.

***

Моя мила, чарівна, прекрасна мама, в твій день народження я хочу бажати тобі багато всього — всього самого доброго і кращого. Матусю, будь здорова і щаслива, не засмучуйся через дрібниці і не думай про погане, вір в найкраще і добивайся завжди того, чого бажає твоє серце. Мама, я бажаю тобі завжди залишатися красивою, коханою, життєрадісною, цілеспрямованої і неповторною.

***

Всього одне слово і лише чотири літери — МАМА. Але скільки в цих буквах любові і тепла! Я вітаю тебе, рідна, з днем твого народження і хочу побажати тобі всіх благ земних і неймовірного щастя, якого ти так заслужила! Нехай твої діти будуть такими ж лагідними і добрими, як ти. Бажаю, щоб в старості ти замислилася над життям з почуттям радості і нескінченної гордості за своїх люблячих дітей. З твоїм днем, люба мама.

***

Мама, твоя донька виросла, і ми сьогодні відзначаємо твій черговий День народження. Настільки важливе свято завжди робить тільки позитивне враження на всіх твоїх близьких людей. Мила, я настільки щаслива, що ми сьогодні можемо зібратися в одному колі, відзначити твій День народження. Хочу сказати, що я відчуваю, наскільки ми з тобою схожі і близькі, розумію, як багато щастя може припасти на нашу долю. Однак хочу побажати тобі багато славного: довгого життя і душевного польоту, яскравих і особливих емоцій, здійснення найсокровенніших мрій. Мила мамусю, будь ласка, бережи себе і, звичайно, намагайся зберегти своє гідне настрій, відчути частку щастя. Ти повинна цвісти, як це було й раніше, адже роки ніколи не повинні відображатися не на характері, не на зовнішності. Приймай мої вітальні слова, призначені до Дня народження!

***

Дорога мама! Сьогодні день належить тільки тобі. І знаєш чому? А тому що в цей день ти стаєш особливою, не такою як завжди. Матусю моя, я тебе вітаю з днем народження! Хочу побажати залишатися таким же ніжним квіточкою, такої ж крихкою, ангельської і просто душечкою. Я тебе дуже сильно люблю! Зі Святом!

***

Улюблена наша Мама, вітаємо тебе з днем народження, бажаємо тобі самого головного здоров'я і терпіння, адже твоє здоров'я-це наш спокій, а твоє терпіння-це наше благополуччя. Іноді тобі складно з нами і з цього ми проси у тебе приписи постів за наші вчинки і слова, але не дивлячись на всі дрібниці життя ти для нас залишаєшся самим рідним і коханим, адже тільки ти зігріваєш нас своїм материнським теплом коли нам погано, тільки ти притиснеш нас до своїх грудей і приголубиш. Ми дуже любимо тебе, наша рідна. З днем народження, будь щаслива.

***

Побажаю в день народження мамі своїй, моєму світлому ангелу, щоб життя текло рівномірно і неспішно, наче тиха річечка, щоб ясне сонечко зігрівало тебе завжди, як ти нас своїм теплом зігріваєш і наделяешь життєвою силою! Ще бажаю тобі, моя рідна, щоб снилися тобі лише кольорові сни, як у добрих мультфільмах, а всі бажання, як ніби за помахом чарівної палички, негайно виконувалися! Щастя і здоров'я тобі, мамочко!

***

Нехай частинка цього свята завжди буде з тобою – відмінний настрій, посмішки та щирі компліменти! Бажаю тобі завжди дивитися на світ позитивно, берегти душевну гармонію і загадувати найнеймовірніші бажання! З днем народження!

***

Мама – це найпрекрасніше слово, синонім порятунку, опори, надії та допомоги, а також любові, щастя і вдячності! Найбільш прекрасних слів на світі! І нам з сетренкой (братом) це відомо як нікому краще! Адже наша мама – це восьме чудо світу і самий прекрасний на всій Землі! З Днем Народження, люба! Нехай все у тебе буде чудово!

***

З днем народження, люба мамо! Будь щаслива, кохана моя. Щоб кожен день твій був наповнений світлом і теплом. І щоб турботи щастя не заважали, а тільки сили надавали. Будь веселіше день ти ото дня, а завтра що б було краще, ніж сьогодні. Нехай кожен день наповниться добром, ну, а рідні, щоб не забували. І в гості приходили, і радість приносили. Люби ріднесенька і будь любима. Квітни і пахни як квітка. І нехай так буде назавжди. Ти так красива і неповторна. Кохана ти моя матуся.

***

З днем народження, люба мама. Сьогодні я хочу побажати, щоб найдорожче твоєму серцю, найзаповітніше, щире твоє бажання обов'язково здійснилося, адже чудеса повинні траплятися для таких чудових і прекрасних людей. Матусю, хай кожен день дарує тобі радість і щастя, хай кожен рік, що робить тебе тільки кращим і успішнішим.

***

Чарівну жінку я вітаю з днем народження. Нехай буде прекрасним світ навколо Вас, нехай буде світлим і радісним кожен день, нехай в житті не буде смутку і печалі, нехай в холодну погоду зігріває тепло рідних і дорогих сердець.

***

Улюблена моя мамочка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі міцного здоров'я, радісних миттєвостей, жіночого щастя і ясного неба над головою. Нехай тебе оточують хороші люди і чудові вчинки, а серце ніколи не сумує.

***

Моя мама – не лише найпрекрасніша в світі жінка, але і моя найкраща подруга! Їй я можу довірити свої секрети, запитати поради у складній ситуації. Вона так любить мене, що нерідко розуміє мене без слів! Сьогодні я вітаю тебе з днем народження, мама, і бажаю тобі довгих років в благополуччя, щастя і любові!

***

Люба моя, мила матуся. Сердечно вітаю тебе з днем народження. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим, хай удача завжди супроводжує тобі. Хай сонце дарує тобі промінчики тепла і світла. Нехай хвороби назавжди забудуть твою адресу. Всіх благ земних тобі, рідна, радості і тепла. Нехай збуваються усі твої мрії. Спасибі, мила мама, що ти завжди підтримуєш мене мудрою порадою. Живи довго – довго, і радуй мене своєю присутністю. Нехай Господь оберігає тебе від усіх бід та невдач.

***

Дорога матусю! Вітаємо тебе з днем народження! Ми тебе дуже любимо. Ти даруєш нам своє тепло, ти джерело всіх благ для нас. Будь завжди молодою, красивою, здоровою і життєрадісною!

***

Нехай пройдуть роки, і я стану зовсім дорослою, доб'юся визнання і заслужив нагороди і похвали, нехай мене будуть оточувати вірні друзі... але все одно, для мене в світі не буде думки важливіше і похвали цінніше, ніж материнські. В мамин День народження я хочу побажати їй завжди залишатися красивою, квітучою, життєрадісною і вірною своїм мріям!

***

Мама – ти моя найвірніша подруга і порадниця, ти завжди поруч у всіх ситуаціях, нехай твоя доля складається найбільш вдало: прекрасна і високооплачувана робота буде до душі, друзі готові не тільки ділити радісні події, але і надати реальну допомогу навіть без прохання з твого боку.

***

Джерело: pryvitach.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою