Найкращі привітання з днем народження дідуся від внучки, онука

Найкращі привітання з днем народження дідуся від внучки, онука

Дорогий мій дідусь, від душі вітаю тебе з днем народження. Бажаю світлих і радісних моментів у житті, міцних сил і бадьорості у тілі, веселого настрою і оптимізму в душі. Нехай ще багато важливих подій і щасливих історій трапиться на твоєму шляху, рідний.

***

У день народження побажаю тобі, дідусь, щоб вся наша родина на чолі з тобою завжди була такою ж міцною і дружньою. Щоб ніякі напасті не змогли її зруйнувати! Нехай ти завжди будеш цінний, любимо, нехай тебе завжди оточують турботою, повагою і шануванням!

***

В твій день народження, дорогий дідусь, хочу побажати жити не цифрами прожитих років, а насолоджуватися усіма яскравими моментами щастя і добра. Нехай не стукає в твої двері смуток, хай не втомиться ніколи радіти життю твоя душа.

***

Сьогодні онук поспішає на свято до дідуся привітати з днем народження і Побажати всього найкращого міцного здоров'я радості щодня і нехай печаль не залишить навіть свою тінь, веселимося сьогодні всією родиною бажаємо Вам любові і ніжності великий, з вами завжди дуже цікаво нехай в житті буде все відмінно ангел хранитель з Вами завжди не допусти біди ніколи!

***

З днем народження, дідусю! Бажаю тобі незвичайного здоров'я, сили, бадьорості, енергії і натхнення. Мій дідусь — самий кращий друг на світі! Спасибі тобі, що ти є. Спасибі за твоє життя і приклад. Я завжди хотів бути схожим на тебе. Нехай ти будеш самим щасливим дідусем на світі!

***

Дорогий мій, улюблений дідусь! Вітаю! Будь завжди здоровим, ніколи не болів, а якщо захворієш – я виросту, то стану лікарем і вилікую тебе. Спасибі тобі, що ти такий добрий, і не сильно лаєш мене, коли я щось роблю неправильно.

***

Мій дорогий і улюблений дідусь, я хочу з усією любов'ю і теплотою привітати тебе з наступаючим святом! Ти давно хотів, щоб ми всі разом зібрались і посиділи в сімейному колі. І ми вирішили зробити тобі приємний сюрприз і зібратися всі разом саме в твій святковий день. Всі члени нашої дружної родини тебе дуже любить і хочуть, щоб ти завжди був щасливий і здоровий. Ти – наша гордість, наш приклад для наслідування. Ти – неймовірний сильний чоловік, який готовий терпіти будь-які труднощі. Але ми впевнені, що всі труднощі і погані моменти залишилися позаду, а попереду тебе чекають тільки радісні і щасливі моменти. Ми вітаємо тебе ще раз з таким гарним святом! Ти – чудовий дідусь у світі, який обожнює своїх онуків, а ми відповідаємо тобі взаємністю.

***

Мій улюблений дідусь, з днем народження! Від усієї душі вітає тебе твій гаряче люблячий онук! У тебе такі турботливі, натруджені руки. Я пам'ятаю, як в дитинстві ми багато грали, майстрували з тобою солдатиків, ракети, літаки. Пам'ятаю, як ти читав мені казки. Ти завжди піклувався про мене і допомагав.

***

Дорогий дідусю! Ми всі вітаємо тебе! Кожен з твоїх онуків і онучок махає тобі ручкою і цілує в щічку! Бажаємо тобі отримати багато подарунків і щоб цей день - день твого народження - тривав довго і взагалі не хотів закінчуватися! Адже наша сім'я така велика, і всі повинні встигнути тебе привітати, подарувати подарунок, пригостити! Ти, як найстарший і найбільший в нашій родині, для нас завжди будеш авторитетом! Ми всі дуже любимо тебе і не хочемо, щоб ти кудись подівся! Живи довго і без хвороб! Залишайтеся разом з бабусею нерозлучними і такими ж добрими! Дуже сподіваємося скоро побачити тебе привітати! Твоя онучка та інші онучата.

***

Милий дідусь, з днем народження! Спасибі, за твоє терпіння і поблажливість. Я тебе дуже люблю. Ти – один з найдорожчих мені людей. Я щиро радий, що у мене є такий чудових у всіх відносинах дід. Ти найкраща людина на планеті!

***

Хочеться привітати дорогу людину з народженням на світ! Милий дідусь, ніколи не здаватися і завжди будь для нас прикладом. Я як онук дуже пишаюся тобою і щасливий, що ти в мене є. Дякуємо за розмови по душам і твої поради. Бажаю тобі радості, тепла, уваги і любові. Щоб у серці жила віра, надія і спокій.

***

Дорогий дідусь, у твій день народження я від душі вітаю тебе і хочу побажати залишатися стійким і витривалим солдатиком у житті, який з легкістю може вирішувати виниклі проблеми і браво долати всі негаразди і перешкоди на шляху. Нехай кожен день готує для тебе цікаве заняття, приємну зустріч і добре щастя.

***

Коли я був маленьким, мій дідусь мені сказав, що чоловік не повинен плакати чи здаватися, тому що він – майбутній глава сім'ї, на плечах якого буде лежати відповідальність за свою дружину і за своїх дітей. Чоловік повинен бути сильним і стійким, не повинен боятися труднощів. Я це добре засвоїв і з тих пір ніколи не давав слабину. І це все завдяки тобі, улюблений дідусь. Я хочу привітати тебе з цим добрим святом, яке ти дуже чекав, і побажати тобі довгих років життя, тому що у тебе ще стільки всього попереду. Будь завжди самим здоровим, щасливим. Але головне – здоровим. Щастя і любов, ми беремо на себе. Ми тебе дуже любимо і пишаємося тобою. Сподіваюся, що і ти пишаєшся нами, а ми будемо намагатися і далі радувати тебе своїми успіхами. Зі святом!

***

Дорогий дідусю! Поруч з тобою я завжди повертаюся в дитинство. Ніколи не забуду казки, які ти мені розповідав, а особливо різні небилиці з твого життя. Бажаю тобі залишатися молодим серцем і душею, щоб очі твої завжди молодо і пустотливо блищали, а візити лікарів як можна більш рідкісними.

***

Дорогий дідусю! Я вітаю тебе з Днем народження і дуже хочу, щоб ти завжди посміхався, побільше тішився, що тебе оточує і насолоджувався кожним моментом життя, а я зроблю все, що від мене залежить! Міцно обіймаю і цілую! Будь щасливий!

***

Улюблений дідусь, сьогодні чудовий День Народження ми дружною сім'єю поспішаємо сказати тобі найпрекрасніші слова. Нехай не засмучують тебе проходять роки, а твоє здоров'я міцніє з кожним днем. Бажаємо, щоб біда не посміла постукати у твій дім, а птах щастя завжди перебувала десь поблизу і дарувала удачу та успіх. Нехай кожен наступний день сяє променями іскристого сонця.

***

Улюблений дідусь, з днем народження! Хочу побажати тобі, щоб ти няньчив ще й своїх правнуків! Нехай по цьому житті ти ідеш завжди з гордо піднятою головою і не схилишся перед будь-якими проблемами. Нехай з тобою поруч завжди будуть вірні, віддані друзі і просто хороші люди.

***

Дорогий дідусю! Я завжди згадую з ностальгією твої веселі розповіді і подорожі на риболовлю! І сьогодні, в День твого народження, я від усього серця хочу побажати тобі багато прекрасних днів і завжди вдалого улову!

***

Дорогий мій дідусь, вітаю тебе з днем народження. Нехай не ослабне твоя життєва сила, нехай з цією датою у двері постукає добре здоров'я, світлу радість та душевна гармонія. Діда, бажаю тобі залишатися молодим орлом і гордим соколом, прикладом для наслідування і коханим нашим людиною.

***

Дідусь, мій хороший, рідний і коханий, сьогодні ти – ювіляр, тому бажаю тобі бути схожим на теплий ясний день, на швидкий вітерець, який подує і вмить розвіє всі дитячі смутку! Бажаю тобі удачі, величезного багатства, золотих монет незліченна безліч, промінь Сонця золотого, а ще ключі від величезної дачі і машини! З любов'ю, твоя єдина онука!

***

Мені пощастило, у мене найкращий дідусь на світі! І у тебе сьогодні свято, день народження! Вітаю тебе від усієї душі. Бажаю міцного непохитного здоров'я, величезного особистого щастя, безлічі дивних подій, сімейного благополуччя і внутрішнього спокою. Нехай ніщо не затьмарює твоє життя. Хочу тебе бачити задоволеним, миролюбним, добрим і життєрадісним — завжди!

***

Побажаю тобі просто, дедулечка милий, кар'єрного зростання, міцного здоров'я самого, непробивного почуття гумору, бажаю тобі сили духу, сміливості визнавати свої помилки! Нехай всі твої, бажання перетворяться в легенях метеликів, які будуть кружляти над тобою, даруючи тобі тепло в серці! Нехай все буде добре! З днем народження! Твоя онучка.

***

З днем народження, діда. Бажаю в житті залишатися Побідоносцем, для сім'ї бути полководцем, душею і серцем — живописцем, за долю — щасливцем, а по натурі — справжнім красенем.

***

У день народження прийнято міцно обіймати. Тому дарую свого дорогого дідуся сто незабутніх обіймів і вражень. Нехай ти будеш молодий душею і ніколи не постарієш. Бажаю тобі в цей день, щоб оточували рідні люди. Хай буде все добре і прийде успіх у всіх сферах життя.

***

Дорогий дідусю! За твоїми плечима залишилися багато років, повні цікавих історій, про яких ти ніколи не втомлюєшся розповідати, а ми з задоволенням слухати! Може бути, тобі пора писати мемуари? Думаю, книга вийде чудовою, а ми ще і припишемо на сторінку нашу думку, щоб всі знали, що наш дід – найкращий дідусь на цій Землі! Мудрий, добрий і уважний. У твій День народження ми вітаємо тебе гаряче, і прийми від кожного з своїх онуків побажання довгих років життя, самого кращого здоров'я і нових, цікавих подій!

***

Наша ти опора і надія! І з тобою завжди, як за муром! Вітаємо з Днем народження діда, ти для нас завжди в усьому герой! Будь завжди здоровим ти і сильним! І твоїх порад цілий рій нехай нас радує і ми досягнемо багато чого, але тільки лише з тобою!

***

Улюблений дідусь! Ти ж пам'ятаєш, як мені не подобалося, коли ти називав мене "онуком"? Пам'ятаєш, як я завжди реагував? Так от, в цей день я дозволяю себе так називати! Хоч я вже давно не маленький, але в цей день тобі абсолютно все дозволяється! А ти пам'ятаєш, що це за день такий? Ні? Так адже це твій день народження! Як же ти міг забути?! Ну гаразд, навіть це можна спокійно пробачити. Від усієї душі вітаю тебе з твоїм днем народження! Сердечно дякую за всі ті турботу, увагу і любов, витрачені на мене в дитинстві. Адже тоді я проводив з тобою дуже багато часу. Та навіть і зараз, я на всі сто відсотків впевнений, що ти з тією ж силою любиш мене! Люблю тебе, дорогий дідусю!

***

В день народження чудовий побажаю тобі, улюблений дідусь, щастя, успіху, удачі та радості. Бажаю тобі, мій хороший, шоколадної і цукеркової солодощі, яка принесе тобі справжню насолоду. Бажаю ніколи не сумувати і веселитися від ранкової зорі до заходу сонця. Нехай у цей годину збудуться твої бажання, а світ стане добрішим і справедливіше до тебе. Зі святом вітає тебе твоя улюблена внучка!

***

В твій ювілейний день народження, дідусь, бажаю тобі бути молодим, здоровим і веселим ще сотню років, бажаю тобі дарувати оточуючим тебе людям свою усмішку, свій душевний світ, свої мудрі поради! Ти – воістину наш скарб, надбання нашої сімейної республіки! Твоя онучка дарує тобі в цей день всю свою любов і відданість!

***

Джерело: iwish.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою