Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, в прозі, українською мовою

Дорогою дядько, в твій день народження я бажаю тобі гучних вигуків радості від чергових твоїх перемог, постійного везіння і доброї удачі на шляху, блискучих досягнень у діяльності і завжди плідної роботи, підкорення вершин успіху, щастя і блаженства в результаті високих прагнень твоєї душі і старанних старань натури.

***

Дуже хочеться в цей день народження, що б дядько зміг не тільки зрозуміти, а й відчув, як він дорогий усім!

***

Дорогий і улюблений дядько, мені радісно вітати такого дивного людини, як ви, з днем народження. Доля подарувала всьому нашому сімейства такий дивний алмаз, який радісно сяє кожною своєю стороною. У вас стільки талантів, що не злічиш. Вітаю вас і бажаю насолоджуватися кожною своєю дією. Нехай всі рішення будуть правильними і переможними.

***

Дорогий мій дядьку, я сьогодні хочу Вас привітати з Днем народження! Нехай у вас все виходить, всі бажання збуваються, і всі моря перед Вами розступаються. Нехай для Вас не буде нічого неможливого! Зі святом!

***

Нехай, дядько, в день народження твій тобою керує чудовий настрій, радість і веселощі. Бажаю в житті більше перемог і менше розчарувань, нехай буде багато у тебе яскравих і барвистих буднів, а будь-яка проблема перетворюється в дрібниця. Будь здоровим, міцним, сильним, мужнім, але в той же час щирим, добрим, добродушною людиною! Щастя тобі і любові.

***

Рідний ти мій дядечко. Ти для мене завжди був авторитетом у всіх справах. У цей день хочу тобі від усієї душі побажати тільки процвітання в справах і бізнесі. Нехай твої творчі плани завжди виконуються, а в особистому житті все буде тільки супер.

***

Дорогою дядько, дозволь мені привітати тебе з Днем Народження! Що ж тобі побажати?! Звичайно ж, всього самого хорошого і доброго. Ти для мене рідна людина, і це багато значить! Нехай у твоєму житті буде тепло, світло і затишно. Успіхи в справах, нехай тебе не залишають, щоб доля не була до тебе сувора, нехай вона тебе не ображає. Щоб все задумане здійснювалося. І, звичайно ж, мені хочеться тебе подякувати, подякувати за те, що ти завжди старанно брав участь в моєму виховання, і завжди спрямовував на правильний шлях. Дякую за мудрі поради, за те, що ти є, велике тобі спасибі! З святом і всього самого найкращого!

***

Дорогий дядьку! Бажаю тобі величезних висот у житті, досягнення поставлених цілей і щоб все лихе йшло в бік. Нехай будинок завжди залишається рідним місцем, дружина і діти радують, надихають, бережуть і завжди підтримують. Міцного здоров'я, відмінного настрою і великого запасу сил, енергії та позитивних емоцій. З днем народження!

***

Бажаю стабільного прибутку, міцного здоров'я, надійного жіночої опори і чоловічого насолоди. Щоб життя ніколи не давала тобі нудьгувати, дивувала своєю непередбачуваністю і давала приводи для радості і веселощів. А близькі та рідні люди завжди надихали тебе на подвиги, примушували вірити в диво і підтримували у будь-яких починаннях. Загалом, вкуси всю міць сьогоднішньої енергії, в тому числі, йде від привітань, і лети назустріч долі. А якою вона буде, вибір за тобою. Святкуй, радій, радій життю і будь здоров. З днем народження!

***

Кажуть, що здоров'я — це справжня цінність будь-якої людини. Не буде здоров'я, його не повернеш, навіть якщо ти дуже багатий і заможний. Недуга буде нагадувати про себе знову і знову.

***

Рідний дядько – це надійне плече, яке завжди поруч. Я, як твоя улюблена племінниця, від душі бажаю радіти навіть самим маленьким досягненням, не переживати про незначні невдачі. Ти досягнеш багато чого, і ми тобою будемо ще більше пишатися.

***

З днем народження, мій улюблений дядько, нехай кожен ваш день буде схожий на свято. Прокидайтеся з посмішкою, йдіть назустріч щастю, любіть своє життя. Нехай у вашій голові народжуються неймовірні ідеї, які будуть приводити вас до самих неймовірних перемог.

***

Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Хочу побажати всього самого найкращого, щоб життя була осяяна щастям і радісними моментами. Нехай чекають попереду дні, повні сонячного світла. Бажаю залишатися таким же стійким, мужнім і сміливим, щоб тобою пишалися твої рідні. Бажаю підкоряти одну вершину за іншою і досягати поставлених цілей. І звичайно ж, бажаю простого сімейного щастя, любові і розуміння.

***

Дорогий дядьку!

***

З днем народження, дорогий мій дядько. Нехай твоє серце б'ється кардиограммой щастя, нехай твоя аура завжди буде світлою і яскравою. Бажаю жити в повному достатку і кожен день зустрічати у відмінному настрої.

***

Наш дядько! Залишайся завжди таким же молодим, цілеспрямованим, старанним, наполегливим, ніколи не болів, не знай горя і печалі, нехай тобі завжди щастить, і оточують тебе тільки люблячі люди. З Днем Народження тебе!

***

Я хочу побажати тобі, щоб всі негаразди помчали геть, а твоє майбутнє наповнив би світло радісного щастя. Щоб у твоїй сім'ї, де ти, безперечно, голова, панували злагода та любов, щоб здоров'я твоє було міцніше стали! А ми, вся твоя рідня, обіцяємо ніколи не засмучувати тебе!

***

Про дядечка я можу говорити довго... На нього завжди можна покластися, він не дозволить нудьгувати ні, ні сумувати, з них у нашому домі завжди лунає сміх і ведуться серйозні розмови про все на світі! Я бажаю дядька в його день народження завжди залишатися таким же, нашим любимим і рідною людиною, з яким можна проводити круглі добу — і все одно буде мало! Я бажаю йому бути самим щасливим!

***

В цей день народження, мій коханий дядьку, я тобі бажаю зберегти ту справжню цінність, що допоможе тобі не просто жити, а радіти наступаючого і поточного дня, з посмішкою зустрічати перші сонячні промені і проводжати в захопленні заходи. Нехай здоров'я буде завжди з тобою, щоб ти міг допомагати своїм дітям і племінникам, щоб ти повний сил і бажання завжди справлявся з будь-якою роботою і з будь-якими труднощами і щоб життя здавалося раєм кожну мить, мить, годину!

***

Бути садівником – це круто, доглядати за городом – зовсім класно. Просочетайте, дядько, це. Вирощуйте величезні качани капусти, щоб солодко шуршало в кишенях. Сливи, щоб посмішка розтікалася від задоволення, банани, щоб хотілося повзти вгору і зривати пачками успіх. З днем народження, дядько.

***

Дорогий мій дядько, в твій день народження бажаю тобі бути героєм для коханих, грозою для ворогів і дивним людиною для оточуючих. Нехай голосно звучать твої обіди, нехай тихим і постійним буде твоє щастя.

***

З днем народження, дядечко мій дорогий. Я так рада, що є у мене ти, такий-чудовий, до мене завжди уважний. Хочу, щоб здоровий ти був і довго-довго на світі жив, щоб радувало все навколо, адже ти не просто дядько, ти мені як друг. Всіх благ я тобі бажаю і міцно-міцно обіймаю.

***

Бажаю дядька свого, щоб душа його співала від наближення весни, щоб літо дарувало тобі тепло в душі і затишок у домі, щоб золота осінь кинуло до твоїх ніг все своє золото, обдарувавши тебе багатством, а сувора зима наділила безмежною владою над світом! З святом тебе, мій дорогий дядечку! Твій племінник!

***

Сьогодні, в твій День народження бажаємо тобі багато грошей, а так само того, чого на них не купиш, а саме: здоров'я, щастя, щирого кохання і справжньої дружби!

***

Дядько! я бажаю вам ніколи не сумувати! Щоб кожен день був наповнений радісними емоціями і теплом! Адже ви дуже добра і щира людина! Вся ваша турбота відчувається миттєво! Нехай ваше життя буде такою невичерпною, як джерельний струмок! З днем народження!

***

Тук-тук! Вітаю, і розпирає мене від бажання привітати, наговорити купу приємних слів і викликати широченную посмішку на твоєму обличчі! Життя – штука складна, і, буває, підкидає багато непростих завдань. Але перемагають ті, хто не здаються, а мужньо вирішують їх. Так будь же впертим і сильним, як воїн! Не дай нікому викрасти щастя прямо з твоїх рук! А зірвавши великий куш – не зазнавайся і не відвертайся від старих друзів і рідних. Таких багато не буває! Від імені всієї нашої великої родини можу твердо і впевнено сказати: любимо тебе, цінуємо і завжди чекаємо на чашку чаю або чогось міцнішого! Спасибі, що у всій цій плутанині ти мій приклад для наслідування! З Днем Народження вітаю і бажаю всіх благ! Від улюбленого племінника.

***

Бажаю тобі дожити до ста років, нехай мотор в твоїх грудях працює без перебоїв і без ремонтів, нехай життя твоє буде широкою і рівною трасою без вибоїн і вибоїн. Бажаю також, щоб не заносило тебе на крутих поворотах, щоб ти завжди міцно тримав кермо свого життя в твердих руках. Вдалою і щасливої тобі дороги!

***

Дорогий мій дядько, вітаю тебе з днем народження і бажаю, щоб всі ваші сни збувалися тільки по одному вашому погляду. Нехай бажане стає реальністю і дарує настрій. Хай щастя щільним кільцем вас оточить і зміцнить вашу любов. Благополуччя вашій родині і незамінного достатку.

***

Вітаю з Днем народження! Бажаю, щоб у твоєму житті не було проблем! Щоб кава або сигарети завжди закінчувалися вчасно! Щоб тебе переслідував потрібний автобус і довозив до під'їзду! Щоб не росла щетина тижнями – з поваги. Щоб начальник видавав тобі премію за запізнення! Щоб з мобільного телефону можна було знайти пульт від телевізора або навіть другий носок! І щоб в тебе завжди було гарний настрій!

***

Користуючись нагодою, я хочу побажати тобі, щоб удача стала твоїм вірним супутником, щоб кожна хвилина довгого життя було прекрасним, щоб заповітні бажання скоріше втілювалися, а мрії обов'язково здійснювалися. Я бажаю в долі попутного вітру, гарної погоди, сонячних днів. Нехай тебе високо цінують на роботі, хай в сім'ї панує любов і взаєморозуміння, нехай діти радують своїми успіхами! Хай навколо тебе завжди будуть улюблені люди, нехай в душі буде спокій, а в серці — щастя!

***

Дорогою дядько, вітаю! Ваш день народження — це свято для всієї родини, адже ви завжди приходите на допомогу, порадите як краще і підніміть настрій! Бажаю багато здоров'я і щасливих сонячних днів!

***

Вітаю чудового, рідної людини, улюбленого дядька. Нехай в житті у Вас все йде тільки в гору. Бажаю досягти вершини успіху. Дотягнутися до самих заповітних бажань і завжди бути на висоті в роботі і справах. З днем народження!

***

Милий дядечко, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб твій свято пройшло в цікавій доброзичливій обстановці серед друзів і рідних. Нехай щаслива, життєрадісна посмішка ніколи не залишає тебе, а будь-яка робота спориться і приносить повне задоволення. Сім'я ж нехай буде для тебе міцним і надійним оплотом, повним любові і взаєморозуміння. Будь завжди доброю, чуйною, терпеливою, сповненою здоров'я, сил та енергії. Все ж нехай труднощі обходять тебе стороною, а доля благословляє цікавою, захоплюючій життям.

***

Джерело: megaday.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою