Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому не у віршах


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому не у віршах

Захисник мій. Мій найкращий братик. Вітаю тебе з твоїм днем! Хочу побажати тобі безліч яскравих фарб, щоб ти з їх допомогою прикрашав своє насичене життя так, як ти сам цього хочеш. Ніколи не здавайся! Вперед і тільки вперед.

***

Моя кровинка, з днем народження! Звичайно ми багато сваримося, так як ми — брат і сестра, але я все одно тебе дуже люблю, і хочу побажати тобі міцного здоров'я, як у бика, знайти кохання свого життя, знайти сім'ю, і заробити на свої чотири кута і на машину.

***

Братику! В цей чудовий, чарівний день багато років тому в мене з'явився ти. Найрідніша людина у всьому великому світі; найгарячіші на світі обійми; саме надійне плече і саме любляче серце. Шекспір казав, що весь світ — театр; якщо це й справді так (а з великим драматургом складно не погодитися), то саме ти граєш найголовнішу роль у п'єсі моєму житті — та, зрозуміло, теж. Так нехай цей спектакль буде відіграний тобою на ура, навіть якщо доведеться багато імпровізувати, партнери часом будуть забувати свої партії або плутати слова; нехай музиканти-події не відіграють жодної фальшивої ноти, завіса не закривається як можна довше, а глядачі-навколишні оцінять відбувається вище всяких похвал! З Днем Народження!

***

Братик мій улюблений, я поспішаю привітати тебе з днем народження! Хочеться в цей день обсипати тебе компліментами і добрими побажаннями. Повір, все те, що я скажу, – суща правда. Твоїм якостям може позаздрити кожен чоловік. Ти дотепний, красивий зовні і душею, у тебе легкий характер, іскрометний гумор і нестандартне мислення. Нехай у твоєму житті все завжди вдається і виходить. Нехай доля і життя будуть до тебе прихильна, доброго Ангела-хранителя тобі за плече. Бажаю, щоб всі твої задуми втілювалися в реальність швидко. Нехай кожен день твого життя буде сповнений щастям, добротою і радістю. Вір в гарне і світле майбутнє. Ти обов'язково будеш щасливим, а ми, твої рідні, зробимо все для цього!

***

Брат! У тебе сьогодні День народження! Я вітаю тебе і хочу побажати тобі здоров'я, бажання вчитися та успіхів у навчанні. Побажаю, щоб ти нарешті визначився з вибором майбутньої професії і щоб цей вибір став вірним. А ще хочу побажати тобі, щоб ти хоч іноді прислухався до думки батьків, адже вони тобі бажають тільки найкращого, ну і мене іноді теж можна слухатися. Цілую тебе!

***

З Днем народження, братішка! Пам'ятаєш, ти хвалився в дитинстві, що старша за мене? А ось тепер я похвалюся, що я молодший. Звісно, я жартую, мій дорогий. Я дуже рада, що ми подорослішали і забули всі дитячі, юнацькі образи і дурні сварки. Кожен з нас встиг зібрати якийсь життєвий досвід і подивитися один на одного іншими очима. Я рада, що ми зуміли зрозуміти, що ми рідні та близькі люди. Улюблений брат, бажаю тобі йти своїм щасливим шляхом, не зациклюватися на помилках минулого, роблячи лише висновки з набутого досвіду. Створи сім'ю, вирости дітей, побудуй чудову кар'єру... В загальному, зроби все так, як ти сам того побажає. З Днем народження!

***

Я хочу привітати свого дорогого братика з тим, що він став ще на один рік старше, мудріше і відповідальніше. Насправді, з нас двох саме ти завжди був самим відповідальним і працьовитим. Мені хочеться побажати тобі міцного здоров'я, тому що всього іншого ти зможеш домогтися самостійно. Мені неймовірно пощастило з таким брательником, тому що він у будь-який момент готовий виручити мене. Ніколи не забуду, як ми з тобою потайки збирали гроші, відкладаючи з кишенькових, щоб підсумку зробити мамі приємний подаруночок. Не пам'ятаю точно, що ми тоді купили, але пам'ятаю, що вона була на сьомому небі, а адже це було твоєю ініціативою, тому що я б до такого не додумався б. Я вітаю тебе, мій самий крутеций братик. Ось побачиш, що це буде сама крута вечірка цього року. А все тому, що саме я займався організацією цього свята.

***

З днем народження, мій дорогий старший брат. Бажаю міцного здоров'я і оптимізму душі, впевнених сил і благополуччя життя, великих цілей і грандіозних перемог, неймовірної удачі і відчуття доброго щастя.

***

Брате мій дорогий! Чудовий день сьогодні — і він твій! Для мене величезна радість і честь відзначити, і провести цей день саме з тобою, адже ми — як дві гілки на одному дереві і п'ємо один сік життя. Вітаю тебе, рідний мій. Здоров'я тобі міцного і стій на землі твердо.

***

Скільки днів та ночей минуло з твого дня народження, братішка? Дуже, дуже багато! Світ змінювався, а ти ріс, і незабаром всій нашій родині, доводилося дивуватися тому, який же ти прекрасний хлопчина! Зараз ти майже великою, у світі може змінитися багато чого, але для всіх нас ти завжди будеш рідним, коханим! В твій День народження, я хочу побажати тобі безхмарного щастя, сонячної удачі, солодких перемог та спекотної любові!

***

З днем народження, іменинник! Ось і ти став ще на один рік не просто старше, а мудріші. Хоча для мене ти, як і раніше залишаєшся молодшим братиком! Для мене цінні всі наші дитячі спільні спогади. Поруч з тобою я завжди щасливий(а) по-дитячому. Я бажаю тобі щастя, здоров'я, удачі, світла і добра. Знай, що я завжди поруч з тобою і дуже сильно, по-справжньому люблю тебе, братику!

***

З Днем народження! Хочу, щоб з сьогоднішнього дня тебе переслідували сім супутників! Щопонеділка з тобою буде ходити витривалість! У вівторки тебе супроводить щастя! Кожну середу тобі простягне руку удача! У четверги в тобі буде осяяння! По п'ятницях з компанією друзів до тебе прийде веселощі! В суботи ти відчуєш присутність радості! А щонеділі буде приходити здоров'я, щоб зарядити тебе на весь тиждень!

***

Дорогому братові в його День народження я хочу вручити і подарунок, і побажання! По-перше, будь завжди таким же сміливим, веселим і добрим хлопцем, яким ми тебе знали до цього дня, по-друге, завжди вір у свою щасливу зірку і не сумуй! Можна сміливо сказати, що твої близькі – твій надійний тил, ми дуже тебе любимо і завжди будемо поруч! Пам'ятай, ти для нас - справжній подарунок, і ми допоможемо тобі стати щасливим, і разом з тобою станемо щасливішими! Милий братик! Сьогодні твій День народження, чи думав ти про те, що чекає тебе попереду? Після того, скільки ми тобі всього побажаємо зараз, будь впевнений – тільки хороше! Тобі залишилося зовсім трошки підрости, і у тебе буде краща робота, успіхи та натхнення для захоплень, любов і вірність кращої дівчини і, звичайно ж, попереду на тебе чекає багато неповторних, дивовижних і незабутніх днів!

***

З днем народження, мій братику! У цей яскравий день бажаю тобі величезного жіночого уваги, благ у всіх сферах твого життя. Нехай у тебе буде стільки грошей, що ти забудеш про слово «кредит». Нехай твоя робота приносить тільки задоволення настільки, що б ти щодня на неї ходив як на свято. Бажаю тобі більше посмішок та сміху, щоб гарний настрій ніколи не змінювалося поганим. Нехай у твоєму гаражі буде тільки розкішна машина, а в твоєму багатому домі – красуня дружина, яка тебе дуже любить і зігріває теплом. Дорогий брате, нехай у тебе буде син - спадкоємець і лапочка дочка. Завжди будь здорова, як уссурійський тигр, могутній, як дуб і швидкий, як гірська лань. Бажаю тобі розкішних подарунків від твоєї долі та самих довгих років життя.

***

Рідний мій брат, ти частина мене, бо в день народження бажаю тобі всього, чого хочу для себе — безмірної радості, безкраїх просторів благополуччя, безмежного щастя, безрозсудного веселощів, нескінченного багатства, безмежного здоров'я і безпричинного везіння. Хай дім буде повною чашею, а сімейне життя благополучної, нехай хвороби забудуть про твоє існування, а усмішка не сходить з лиця.

***

З днем народження, дорогий брате! Бажаю щоб де б ти не був, ти завжди знав і відчував підтримку сім'ї, спочатку в тій якій ти народився, а потім у тій яку ти створиш сам. Щоб теплий вогнище будинку ніколи не згасав, і хмари обходили стороною.

***

Вітаю тебе з днем народження! Бажаю щоб ти завжди була веселою, красивою і ніжною! Щоб з твоїх очей капали тільки сльози щастя, серце було окрилений любов'ю і прагненням, ти отримувала тільки найкращі подарунки, вороги задихалися від заздрості, а недоброзичливці боялися образити! І що б ти була впевнена що я завжди буду поруч для твого захисту!

***

Дорогий братик хочу привітати тебе з Днем Народження і побажати тобі сміливості і завзятості. Бери від життя все, що можна, адже нам все це не дарма дано. І пам'ятай, що життя не дається двічі і живи весело та безтурботно, але і про справу не забувай. Щастя тобі.

***

Братик, будь щасливий! Бажаю від щирого серця знайти свій шлях у цьому мінливому світі. І нехай дорога, обрана тобою, веде тебе до прекрасного мгновенью. Мгновенью любові і щастя. І нехай саме з цієї миті почнеться відлік твоєї нової, безтурботного і щасливого життя.

***

З днем народження, мій дорогий і найкращий брат. Бажаю тобі щирого захоплення і захоплення від життя, блискучих ідей і безперечних успіхів, чудового настрою і міцних сил, успіху в будь-якій діяльності та тільки добрих новин, безкраїх просторів щастя і незгасною сили любові.

***

Братику, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі знайти справжнє щастя, досягти всього, про що так давно мрієш. Нехай здоров'я буде міцним, настрій — завжди на висоті, і вистачає тобі сил для вирішення всіх поставлених завдань.

***

Мій улюблений і самий чудовий брат, я вітаю тебе з твоїм таким особливим і світлим святом, з Днем Народження. Хочу в цей день і годину побажати примноження всього хорошого багато разів. Нехай твоя любов множиться і все хороше, що ти несеш людям, повертається сторицею. Хай сяє щастя в твоїй душі яскравою зіркою. Нехай ніколи не торкнуться твоєму житті смутку і біди. Нехай присутнє в ній сміх, гумор, оптимізм, веселощі і, звичайно ж, везіння. Знай, братику мій, я дуже сильно люблю тебе, рідненький. Ти мені дорожче і ближче всіх на світі. Я хочу, щоб ти завжди був улюбленцем своєї долі, щоб вона була милостивою тобі і обдаровувала щедрими подарунками та приємними сюрпризами. Будь завжди здоровий, повний сил, енергії, гармонії і натхнення. З Днем Народження тебе, любий, кохай і завжди будь взаємно любимо!

***

Бажаю не розтратити величезна здоров'я до глибокої старості, справжня любов нехай надихає на гідні і несподівані вчинки, а щастя нехай назавжди оселиться у твоєму домі радість близьких людей.

***

Сьогодні з ранку в нашому домі чути крики мого старшого братика, який, мабуть, безмірно радий наступу свого Дня народження. Братик, я за тебе теж радий, але все ж сподівався, що ти дозволиш нам виспатися. Зараз я хочу побажати тобі міцного здоров'я, яке буде постійно перебувати з тобою. Ще хочу побажати тобі багато нових крутих емоцій, вражень і знайомств, які отримаєш за цей рік. Нехай цей День народження запам'ятається тобі на все життя. Вже я постараюся зробити для цього все, що тільки можливо і навіть неможливо. Мені хочеться, щоб ти відпочив за цей день, набрався сил і розважився від усієї душі. А ще я сподіваюся, що батьки будуть як можна рідше лаяти тебе за запізнення, за неправильну поведінку. Ну а я постараюся заступатися за тебе, тому що ти все-таки мій рідний братик. Старших треба поважати, а я саме це і буду робити.

***

Привіт, братику! В цей час настав твій день народження, і я поспішаю встигнути привітати тебе першим з цією чудовою подією. Нехай у всіх справах і скрізь тобі супроводжує лише удача й успіх, а фортуна не відходить від тебе ні на хвилину. Знай, що ти завжди можеш розраховувати на мою підтримку і увагу, я тебе не підведу. Оче6нь хочеться, щоб у тебе було крепчайшее здоров'я, сильні м'язи і красива посмішка, а також виконання самих щирих і добрих бажань, ну і звичайно незабутнього свята. Нехай саме цей день народження стане одним із самих яскравих і незабутніх миттєвостей у твоєму житті. Найважливіше в нашому житті - це завжди залишатися добропорядним, чуйним і надійним другом для своєї родини, близьких і знайомих. Братик, залишайся для нас завжди таким же ласкавим, люблячим і турботливим як у цей яскравий день. Хочу, щоб за життя тебе вела тільки щаслива і промениста зірка удачі, а над головою сяяло яскраве сонце перемоги. Великого успіху, процвітання і благословення неба! З Днюшкой ще раз!

***

Сьогодні один крутий людина стала на рік старше. Я його називаю своїм братиком, так і без нього вже не можу уявити своє життя. Братик, я хочу привітати тебе, а також побажати всього того, про що ти мрієш. Мені хочеться, щоб ти завжди був упевнений в тому, що твоя сестричка і твої батьки в усьому допоможуть тобі. Найголовніше, що мені хочеться побажати тобі, це здоров'я, тому що все інше можна нажити, а от зі здоров'ям жарти погані. Нехай це свято допоможе тобі відмінно провести час з друзями, яких ти так давно не бачив. А про нас навіть говорити не варто, тому що ми і так рідко бачимо тебе. Я хочу побажати тобі лише того, що може зробити тебе щасливим. Нехай це буде новенька машина, наприклад. Тобі видніше, що це буде, а я лише побажаю. Давай сьогодні забудемо про всі справи і просто зануримося в цей запальний вечір. Ти навіть не уявляєш, що тебе чекає сьогодні.

***

Дорогий мій двоюрідний брат, від душі вітаю з днем народження. Бажаю, щоб вітер удачі розчищав твій шлях до цілей, щоб проливні дощі змивали з дороги всі перешкоди, щоб яскраве сонце зігрівало тебе в холодну погоду, щоб близькі люди були поряд навіть у найтяжчу хвилину, щоб в серці був спокій і щастя, а в дім — достаток і любов.

***

Дорогий брате, з Днюхой тебе! У цей день я бажаю тобі, щоб поруч з тобою завжди знаходилися тільки найближчі люди. Вірних і щирих справжніх друзів тобі, хай їх не буде багато, але щоб їм можна було довіритися, як собі. Я бажаю тобі ніколи в житті не зустріти зради і зради. Будь здоровий, мій дорогий брате, нехай все складається у тебе успішно в навчанні і кар'єрі. Коли знайомі запитують мене, ким ти мені приходишься, я завжди з гордістю відповідаю, що це мій брат. Я дуже радий, що ми з тобою не тільки брати, але і справжні друзі. Я знаю, що у тебе є мрія, ти сильний, ти завзята, ти справжній мужик, і я вірю, що вона обов'язково збудеться. Ну а сьогодні гарного свята тобі, мій дорогий брат.

***

Джерело: pobazhator.com.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою