Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою

Бабуся, прийми привітання! З ніжною, але егоїстичною любов'ю приходжу до тебе попити чайку з гарячими пирогами, отримати порцію ласки, набратися нескінченною добротою. Заряду твоєї любові вистачає, щоб не розкисати в негаразди, невдачі, тримати удар. У твоєму домі пахне дитинством. Хай сяє твоє обличчя м'якою усмішкою, нехай залишаються спритними твої руки, легкими кроки і зіркими очі.

***

Улюблена бабуся, найголовніше моє побажання в твій день народження — будь здорова! А ще бадьора духом і міцна тілом. Наша сім'я готова оточувати тебе теплом і турботою, підносити приємні сюрпризи і балувати. Бажаю, дізнаватися тільки добрі новини, насолоджуватися щастям. Усміхайся частіше — ми постараємося знаходити цьому якомога більше приводів.

***

Любов бабусі зігріває і оберігає, як молитва! Я завжди потребую добрих порадах і теплих словах. І обов'язково поверну все це сповна, тому що моя вдячність не знає меж! Бережи себе, люба!

***

З днем народження, бабуся, бабусечка, бабця! Я так тебе люблю! Я дуже щаслива, що ти у мене є. Ти один з найдорожчих і близьких мені людей. З днем народження! Спасибі, що завжди выслушаешь і допоможеш. Хай тебе оберігає Бог і благословлять небеса за твою турботу і розуміння, за твою любов до онукам! Нехай будеш ти коханою і щасливою!

***

Вітаю улюблену бабусю сьогодні з святом. Бабуся рідненька, моя мила, я знаю, що в наш час для бабусі треба, щоб її робота багаторічна була оцінена по максимуму. Тому бажаю тобі, бабуся, щоб у тебе була велика заслужена пенсія, щоб оплата за комунальні послуги тебе не засмучували, а тільки радувала своїм мізерним тарифом. Щоб походи в аптеку і супермаркет був для тебе святом. Щоб нічого в житті тебе не засмучувало.

***

Мила бабуся! Вітаю від щирого серця з щасливим днем – Днем Народження! Це свято для всієї родини. Скільки років ти радуєш нас своєю присутністю, своїм теплом і добротою. Кращої бабусі на світі немає. Прийми мої найтепліші побажання. Я найщасливіша онук на світі. Любові, щастя і добра. Будь самої радісною завжди.

***

Наша люба бабуся! Дуже складно описати наші теплі почуття і захоплення тобою. Вітаємо тебе з днем твого народження! Залишайся такою ж життєлюбної, доброї і чуйної, що дарує всім свій оптимізм і як можна частіше будь поруч з нами. Нехай твоє здоров'я буде міцним, як алмаз, а посмішка сяє, як сонце!

***

Життя Ви прожили не даремно: створили міцну сім'ю, поставили на ноги дітей і допомогли виховати онуків. Ви були добрим супутником і надійною опорою для дідуся, а для мене і донині залишаєтеся чарівницею, яка все вміє! Дорога бабуся, нехай кожен День народження зустрічає Вас при повному здоров'ї, озброєну добрим словом і щирою усмішкою!

***

З днем народження, бабуля. Бажаю для діди залишатися сизокрылой голубкою, а для всієї сім'ї — вільної, веселою і життєрадісною ластівкою. Нехай буде менше клопоту і турбот, побільше радісних звісток і щасливих подій.

***

Для моєї милої бабусі я хочу побажати довгих років життя серед нас. Ти завжди для всіх знаходиш потрібні слова підтримки. Дуже люблю тебе, моя рідна. Легких тобі років, глибокої здорової старості і повного відсутності спокою від твоїх онуків і правнуків.

***

Побажаю тобі, люба моя бабуся, щоб твій п'ятдесятий, ювілейний день народження сталося диво, яке змінить твоє життя на краще назавжди! Бажаю тобі, щоб ти радувала нас своїми досягненнями в роботі, на відпочинку, щоб давала потрібні поради так, як ти вмієш невимушено, легко, своєчасно! Живи до ста років, ти нам потрібна! Твій онук.

***

Ось і настав ранок, пташки сьогодні особливо співають, сонце світить яскравіше, ніж зазвичай, що за день такий настав? День народження у самій чудовій, любить і розуміє бабусі на світі! Будь завжди такою ж доброю, милою, не сумуй, хвороби в будинок не пускай, праправнуків дочекайся і як можна частіше посміхайся!

***

Бабуля, з днем народження тебе. Бажаю тобі капусти і густої зелені не тільки на городі, але і в гаманці, бажаю тобі бути соковитою морквиною, веселою помидоринкой з задоринкою, молодою картоплею ягодою-малиною і квітучою яблунею!

***

Вітаю з днем народження мою милу і любу бабусю! Бажаю радості і щастя. Я дуже радий, що в цей найдорожчий день, з'явилася на світ моя бабуся. Різниця в роках не заважає нам бути друзями і я найщасливіша онук на планеті. З кожним роком чи тільки молодше і щасливішими, а ми тобі в цьому допоможемо.

***

Мила бабуся, з святом тебе. Богатирського здоров'я, довго-довго радуй нас. Незгасаючого життєлюбства, будь завжди бадьорою, активної, наймудріша наставницею, незамінною. Радуй собою сім'ю і друзів, усіх оточуй теплотою своєї.

***

Побажаю тобі, моя бабуся, тільки одного міцного, як скеля, здоров'я! Адже, якщо воно не підкачає, то все буде в твоєму житті прекрасно, все само собою владнається і додасться, а твій онук буде допомагати тобі в цьому завжди! Ти так багато зробила для мене, від чого відмовилася! Бажаю тобі в день твого народження, щоб все вирішилося в твоєму особистому житті на 5 з плюсом!

***

Люба бабуся! Твоє життя — як сонячний промінь, який встиг зігріти своїм теплом дуже багатьох. Ти завжди готова допомогти, володієш умінням в підходящий момент опинитися поруч. Багато в чому завдяки тобі дитинство наше виявилося таким чудовим: веселим, безтурботним, цікавим, насиченим! В день твого народження бажаємо тобі негасимо світитися добротою і ласкою ще чимало років. Будь бадьора, щаслива, молода серцем, щаслива, здорова! Ти людина приголомшливою чуйності, душевної краси. Ти кохана нами нескінченно, завжди пам'ятай це!

***

Бабуленька моя кохана! Сердечно вітаю тебе з цим святом – Днем твого народження! Спасибі тобі за те, що мене балуєш гостинцями, допомагаєш з домашнім завданням і завжди знаходиш для мене час! Бажаю тобі завжди відчувати себе молодою: і душею, і тілом!

***

Мила, кохана моя бабуся! Вітаю тебе з днем народження! Залишайся такою ж доброю, лагідною, турботливою, молодою і красивою до ста років. З кожним роком твоя посмішка все яскравіше, очі осяйніше, сміх задерикуватіше. Живи ще багато-багато років, а свою любов, ласку і увагу я тобі гарантую.

***

Бабуся-лапуля, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі залишатися в душі завжди молодицею з задоринкою і родзинкою, бажаю, щоб ноги ще рвалися в танок, щоб серце співало, і душа цвіла, щоб краса твоя була вічною. Бабуся, бажаю тобі непробивного здоров'я і довговічного щастя.

***

Я дуже люблю тебе, бабуся! Ти у мене - неповторна, завдяки тобі моє дитинство було просто чарівною казкою, і нехай я давно виріс, я завжди буду любити тебе і уважно слухати твої мудрі поради! Я вітаю тебе з Днем народження і бажаю не тільки щастя, але і всього того, що може бути дуже корисно в твоєму особливому, заслуговує безсумнівного вшанування віці! Міцного здоров'я, гарного настрою і душевних сил на безліч нових справ!

***

Часи міняються, увесь світ перетворюється, але бабусина турбота, її мудрість і сердечне тепло завжди будуть для мене цінніше золота! У День народження улюбленої бабусі я хочу ще раз підкреслити, що її віком і кожним прожитим днем, кожним вчинком можна справедливо і без перебільшення — пишатися! Так нехай попереду мою бабусю чекає ще дуже багато гарних світлих днів!

***

Сьогодні День народження у найкращій бабусі у всьому світі! Так-так, це саме так. Ти присвятила все своє життя спочатку чоловіка, потім вихованню дітей, а потім і нам, своїм онукам. Ти ніколи не залишаєш часу на себе, бо вважаєш, що твій час минув, але це глибока помилка. Ти у нас така молода і енергійна. Я бажаю тобі примножити цю енергію і витрачати її на себе: ходи на виставки, в музеї, театри. Ти ж так завжди мрієш вибратися куди-небудь, але в останній момент вирішуєш залишитися вдома. Ми дуже хочемо, щоб ти не нудьгувала, а розвивалася і вчилася чого-небудь нового, наприклад, комп'ютера. З днем Народження, моя улюблена бабуся! Будь щаслива, здорова і кохана! А ми завжди будемо поруч і підтримаємо!

***

З днем народження, люба моя бабуся. Я тобі бажаю безмірної чаші міцного здоров'я і неосяжних просторів радості душі. Нехай твій настрій ніщо не затьмарює, нехай завжди твій ангел тебе виручає.

***

З Днем Народження бабусю вся наша велика родина від щирого гарячого серця вітає, щастя Вам, бажаючи радості й ніжності, ніколи не хворіти, багато рухатися в танці, веселі пісні, співати яких ти знаєш безліч. Будь щаслива бабуся.

***

Люба бабуся! Ти сама молода та активна бабуся в світі, а нам пощастило стати твоїми онуками і радіти цьому чудовому події. Бажаємо тобі зберігати свою життєву силу, здоров'я довгі роки і робити нас щасливими. Ми ж прагнемо робити твоє життя більш світлою і приємною, радуючи тебе своїми досягненнями і всякими дивовижними речами, які ти найбільше любиш. Цілуємо тебе, люба бабусю!

***

Джерело: superwords.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою