Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою

Нехай я вже не та маленька крихта, яку ти носив на руках і катав не гойдалках, але все-таки ти як і раніше дуже дорогий і важливий для мене. Я бажаю тобі день за днем радіти життю, незважаючи на труднощі, йти вперед і завжди відчувати підтримку тих, чия любов і повага тобі дороги і так потрібні!

***

Сьогодні я вітаю з Днем народження свого батька, і в цей світлий празник у мене трохи щемить у грудях від теплих спогадів! Адже стільки років пройшло, ми стільки пережили, і завжди були один одному не тільки батьком і сином, але і кращими друзями! Більше всього на світі я бажаю довгих років щасливого життя для свого батька! Будь завжди здоровий і бадьорий!

***

Нехай ніколи не вичерпується твій оптимізм, життєрадісність, бадьорість духу і спрага нових справ і досягнень! Ти приклад для всіх нас! Залишайся завжди самим веселим, самим люблячим і добрим!

***

Таточку! Вітаю тебе і бажаю бути молодим і спортивним, не піддаватися років і не звертати уваги на сивину. Жартувати і пустувати навіть тоді, коли разменяешь дев'ятий десяток. А поки ти у мене самий молодий і найкращий татусь у світі, я так тебе люблю!

***

Супер позитивний, дуже добрий, щирий і просто чудовий тато! Сьогодні твоє свято, твій день, твій зоряний час! День Народження! Ура! Вітаю, цілую, обіймаю і дарую тобі своє серце, наповнене твоєї ж любов'ю! Сьогодні ти на крок ближче до своєї мети і до свого щастя! А попереду тебе чекає велика і захоплююча життя! Я дуже хочу, щоб ти прожив її, не припиняючи дивуватися і радіти тому, що ти є! Немає нічого більш дивовижного і яке збиває з пантелику, ніж усвідомлювати своє існування! Задаватися питанням, як все це могло статися і існує ця неймовірна річ — твій досвід від першої особи, твою свідомість. Я хочу, щоб ти цінував і захоплювався цим! Я бажаю тобі дивуватися і насолоджуватися фактом свого життя! І ніколи не прагнути йти наперекір долі! Адже кожна мить твого життя індивідуальне, і проживи його так, щоб тобі було, що згадати!

***

Дорогий тато! Вітаю тебе з днем народження! Хочу побажати, щоб всі погані дні можна було порахувати на пальцях, а дні, наповнені радістю, хай буде неможливо підрахувати навіть з таблицею множення! Будь щасливим і таким же чудовим! Зі святом!

***

Ти допомагав мені зробити свій перший крок і вчив правильно вимовляти перші слова, ти водив мене на дитячий майданчик, а потім дув на розбиті коліна і обіцяв нічого не говорити мамі. Ти чинив всіх моїх ляльок, а потім допомагав робити аплікації в школу. Всі ці роки поруч зі мною був ти – найкращий тато в світі. Сьогодні в твій день народження мені здається навіть слова важко підібрати, щоб виразити всю свою любов і подяку тобі. Ти мій ангел-охоронець, татку, я буду завжди в неоплатному боргу перед тобою. У твій день народження я розумію, наскільки ж мені пощастило, що поруч самий сильний, розумний і мужній тато. Нехай тебе не турбують проблеми, обходять стороною хвороби, а твоя родина буде дарувати тобі свою любов, повагу і підтримку, яких ти гідний як ніхто інший. З днем народження, наш найголовніший у житті чоловік!

***

День Народження, ось такий сьогодні свято відзначатиметься в нашій родині. Але, головна проблема полягає в тому, що ти зовсім не любиш дане свято. І тому мені так сильно хочеться переконати тебе, батьку, і довести тобі те, що ти дійсно для мене так сильно доріг. І тому ми вирішили приготувати для тебе все те, що буде тебе дивувати і сильно радувати. Знаєш, тобі зовсім не потрібно думати про свій вік. Просто намагайся насолоджуватися життям з усіх сил. І тоді ти зовсім не будеш відчувати ніякої втоми і смутку. Нехай кожен день буде приносити тобі безліч приємних емоцій. А зараз давайте насолодитись тим часом, коли ми можемо побути разом. І тоді вже нічого не зможе нас засмутити. Ми всі тебе любимо, і завжди будемо любити тебе і далі. Так що не бійся залишитися самотнім. Цілуємо тебе міцно!

***

День народження - скільки всього приховано в цих двох словах. Навіть промовивши одне з них, відразу ж починаєш відчувати те, що змушує серце битися набагато швидше, і в пам'яті відразу спливають ті самі прекрасні картини, які ніколи не зможе залишати нас байдужими. І ось сьогодні ще один рік додається до віку нашого батька. Він завжди був для нас самим коханою людиною, який завжди був для нас підтримкою. І тому мені насправді хочеться з кожним разом робити для тебе життя, набагато приємніше і красивіше. І ось тому мені хочеться також сказати тобі про те, що ти завжди будеш в моєму серці як найближча людина. І нехай сьогодні, коли стільки гостей прийде до нас, ти будеш щасливим у всьому. Давай спробуємо разом долати всі труднощі і бути справжньою родиною.

***

Татусю! Вітаємо тебе з твоїм днем і бажаємо бути завжди молодим і спортивним, не звертати уваги на сивину. Жартувати і пустувати навіть тоді, коли разменяешь дев'ятий десяток. А поки ти у нас самий красивий і найкращий тато в світі, ми тебе дуже любимо!

***

В твій День Народження, ми хочемо сказати величезне спасибі тобі, тату! За довіру, за теплі слова у важку хвилину життя, за увагу, за поради, за підтримку, за твою батьківську любов, яка не знає меж! Бажаємо тобі відчувати любов своєї сім'ї в повній мірі! ми з радістю допоможемо тобі здійснити все те, що ти сам собі бажаєш, пап! Цінуй в собі свої достоїнства, бережи свою порядність і добре серце, і нехай ці якості твого характеру допоможуть тобі в житті стати ще досконалішим! Ти даруєш нам можливість відчувати силу твоєї підтримки, і так приємно відчувати себе маленькими дітьми, усвідомлюючи, що ти завжди поруч і в будь-який момент протягнеш руку допомоги, без зайвих запитань! Дякуємо тобі, отче, за ніжність твою і силу! Ми щасливі з тобою щохвилини! Ми впевнені в тобі, ми пишаємося таким батьком, як ти, ми віримо в тебе, ми в усьому з тебе беремо приклад! Батько, ти – кращий! З Днем Народження, тато! Ми тебе дуже любимо!

***

Звідки тільки в тобі, тато, після важкого робочого дня, знаходилися сили грати зі мною розмовляти, питати як справи в школі, допомагати з уроками! А коли ми йшли по вулиці, я думала: «Дивіться всі, який у мене захисник!». А ще, пам'ятаєш, коли я була зовсім маленька, я казала, що коли виросту, ти одружишся на мені! Яка дитяча дурість!

***

Милий наш дивовижний тато! Дивовижний, тому що ми ніколи не перестанемо дивуватися твоєму терпінню, працьовитості, постійному піклуванню про всіх нас. Як у тебе вистачає часу розібратися з кожним, кому задачу вирішити, кому кораблик терміново зробити, а доньці полагодити ляльку. Ти сам робиш стільки багато для нас, що склади всю нашу любов до тебе, і то не вистачить, щоб відплатити за всю твою доброту. Але ми постараємося. Зі святом, наш іншій, наш улюблений, тато!

***

Тато, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю з легкістю згладжувати гострі кути, бродити по колу щастя, у справах мати успіх у квадраті, весь час рухатися по прямій удачі і впевнено розширювати радіус своїх перемог.

***

З днем народження, тато! Будь здоровий, могутній, успішним і щасливим. Залишайся довго молодим, сильним, працездатним і безжурним. Ти мій ідеал чоловіка з дитинства, і зрівнятися з тобою досі не може ніхто. Ти найкращий чоловік, кращий батько та найкращий дідусь на світі!

***

З Днем народження одного з найбільш важливих людей в моєму житті! Тато, я хочу, щоб ти продовжував сяяти вічно, з тим особливим світлом, який тебе характеризує! Залишайся завжди таким же енергійним, цілеспрямованим і неймовірно привабливим! Отримуй задоволення від життя і продовжуй заряджати всіх людей своїми емоціями і драйвом! Підкорюй будь-які вершини, радій кожному дню і отримуй від життя все! Бажаю тобі безмежного щастя, здоров'я, надійних друзів, удачі у всьому і завжди! Спасибі за те, що залишаєшся собою і даруєш тепло нашій родині! І за те, що я можу тобі довіряти беззастережно! Насправді, ти так багато зробив для нас, що не перелічити! Залишайся завжди справжнім чоловіком і найкращим батьком! Нехай твої будні перетворяться в свята, і святкової буде все життя! Я тебе дуже сильно люблю!

***

Дорогий тато! У цей важливий для всіх нас День я від всього серця вітаю тебе з твоїм Святом! Пробач, якщо я тебе образила. Пробач, якщо змусила тебе зронити скупу чоловічу сльозу. Прости, що не завжди розуміла тебе, не завжди слухала твоїх порад. Тепер я подорослішала і зрозуміла багато чого з того, чого не приймала раніше. Ти – самий світлий, самий добрий, самий надійний. Ти ніколи не покинеш, ти все зрозумієш. Але, незважаючи на всю свою мудрість, ти навряд чи знаєш і розумієш, як мені пощастило бути твоєю дочкою!

***

Дорогий тато! Я тебе вітаю з Днем Народження! І бажаю тобі кинути палити і ніколи не пити. Бути завжди здоровим і веселим, і завжди виконувати свої обіцянки пограти зі мною в футбол. А головне щоб ти нас з мамою любив.

***

Тату, ти вкладаєш всі сили, щоб ми були щасливі! Бажаємо тобі бути щасливим в оточенні дорогих твоєму серцю людей, нехай у тебе все виходить легко і невимушено! Нехай твої перемоги стануть закономірним підсумком наполегливості та відданості своїй справі!

***

Татуньо мій дорогий, вітаю з днем народження. Бажаю тобі бути веселим і безтурботним, як Вінні Пух, розумним і справедливим, як Кролик, чуйним і добрим як П'ятачок, безпосереднім і шанованим, як Сова, радісним і сяючим як віслюк Іа свій день народження.

***

Сьогодні ми вітаємо з Днем народження главу сім'ї – турботливого батька, захисника, кращого друга і просто справжнього чоловіка! Дорогий мій таточку, всі ми – твої діти, дружина та рідні — бажаємо тобі щастя! Нехай у твоєму житті буде побільше, нехай кожен день для тебе починається з посмішки, а закінчується приємним відпочинком у колі сім'ї!

***

Татко – ти мій найкращий і потрібна людина на цій землі! В цей омріяний день від усієї душі бажаю бути здоровим і міцним і ніколи не хворіти. Успіхів у твоїй нелегкій праці, щоб твої колеги та підлеглі тільки з повагою ставилися до тебе. Ніжною, родинної любові, великої удачі і світлого процвітання! Твоя любляча дочка.

***

Папа вітаю тебе з твоїм днем народження, нехай цей день запам'ятається тобі на все життя лише з хорошої сторони. Ми піднімаємо свої келихи за твоє здоров'я і благополуччя, і не залишимо в них ні краплі в знак нашої нескінченної любові і великої поваги до тебе. Бажаємо тобі удачі і звичайно ж величезних мисливських і рибальських трофеїв. Ми всі пишаємося тим, що ти у нас є...

***

Хочеться привітати тебе дорогий батько так, щоб мої слова привітань торкнулися твоєї душі! Вітаю з твоїм особистим святом, і бажаю, щоб у твоєму житті траплялося багато позитивних моментів, приємних людей і надійних друзів, але найголовніше - це богатирського здоров'я, особистого щастя, міцного кохання, багатства, і нехай всі твої мрії здійсняться вже сьогодні! Як приємно побажати тобі всього самого прекрасного, що є на світі: щастя, гарного, цікавого життя, професійних досягнень! Бажаю, щоб задумані тобою плани перевершували твої очікування в підсумку, а настрій завжди була налаштована на хвилю оптимізму! Нехай тобі з завидною постійністю, широко посміхається фортуна, а сім'я завжди зігріває тебе своєю турботою, розумінням і теплом! Щоденної радості, усмішок дітей, Вселенського добра і всього тільки самого чистого і світлого в житті!

***

Сьогодні у мого тата день народження. Перш за все, я хочу сказати те, що ти у мене найкращий. Деякі мої знайомі могли похвалитися в дитинстві, що найкрасивіші зачіски в дитячий сад їм робить тато, ти завжди дуже акуратно заплетал мене і зав'язував найкрасивіші банти. Я приходила в садок з повною упевненістю, що я найкрасивіша дівчинка, ну а як могло бути по-іншому. Ти завжди говорив мені це. Ти навчив мене кататися на велосипеді, за руку відвів басейн і уважно спостерігав за всіма тренуваннями. Таточку, я так вдячна тобі за все, ти зробив моє дитинство по-справжньому щасливим, я бажаю тобі, мій хороший багато здоров'я, більше посмішок і хороших подій, хай кожен день радує тебе, а ми завжди будемо поруч.

***

З днем народження, тато! Нехай сім'я зігріває душу, а робота приносити радість. Залишайся таким же мудрим, спокійним, люблячим і розуміючим чоловіком, чиї поради і підтримка дуже важливі і неоціненні.

***

Татко. Ми з тобою дуже схожі, і я тебе сильно люблю. Ти в мене самий сильний, самий мудрий і гарний. Я за тобою, як за кам'яною стіною. Знай татусю, що ти для мене оплот любові, віри і надії. З Днем Народження тебе.

***

Як мені добре, коли поруч зі мною батько, я відчуваю себе захищеним і впевненим у собі. Адже це його добрі слова втішають мене у важку хвилину, його мудру пораду допомагає мені досягати поставленої мети у житті. Дорогий тато, сьогодні твій день народження. Дозволь від щирого серця привітати тебе з таким чудовим святом. Нехай тобі завжди щастить, нехай тебе оточують надійні друзі. Бажаю міцного здоров'я тобі, багато радості, приємних новин. Нехай всі печалі розсіються, як туман. Хай добрий ангел завжди супроводжує тебе.

***

Коханий мій татуньо, в День твого народження я бажаю тобі вічних супутників під назвою щастя і здоров'я, вірних друзів по імені радість і достаток і взаємної любові з дамою, яка зветься життям.

***

Як же я люблю цей день – татів День Народження! З самого ранку в хаті пахне пирогами, мама посміхається і співає пісні, готуються татусеві улюблені страви, збираються друзі і знайомі, звучить гітара, дзвін келихів і веселий сміх! А все тому, що тата поважають і люблять всі! Улюбленець життя! Здатний зібрати навколо себе багато народу і стати цвяхом програми! Тільки мій тато знає нескінченну кількість анекдотів та жартів, тільки мій тато може здивувати черговий цікавою історією з життя, тільки мій тато знає все на світі! Ще мій тато майстер на всі руки! Немає такої проблеми, яку б він не зміг вирішити, немає такого питання, на який би він не зміг відповісти! Мій тато – геній! Мій тато - герой! Справжній чоловік, справжній чоловік! Татку, дай Бог тобі сибірського здоров'я і довгого, щасливого життя поруч зі своєю родиною! З Днем Народження! Цілую!

***

Самого чудового чоловіка, еталон для всієї сильної половини людства, мого улюбленого папулю, вітаю з днем народження. Бажаю тобі, рідний, в першу чергу здоров'я, щоб довгі роки тебе не покидали ті ж молодецькі сили. Завжди залишайся таким же добрим і щасливим. І нехай в житті тебе завжди супроводжує благополуччя.

***

Дорогий татусю, вітаємо тебе з днем народження. Бажаємо залишатися міцним і сильним чоловіком, найулюбленішим і найкращим татом у світі. Здоров'я тобі, рідний, удачі та щастя.

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою