Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Вітаю, мій єдиний і неповторний! Моя пристрасть і любов зростає до тебе з кожним днем, проведеним разом! Живи щасливо, радісно, хай поруч завжди буде удача, радість, оптимізм та позитив!

***

Коханий, ти даруєш мені любов і щастя, ти найкращий хлопець на всій планеті. Ти просто справжній чоловік, і мені з тобою дуже пощастило. Щиро вітаю тебе з днем народження. Бажаю безхмарного щастя і великої любові. Нехай твій шлях висвітлює найяскравіша зірка, нехай всі бажання неодмінно збуваються, нехай моя любов буде оберегом для тебе. Міцного здоров'я тобі, всіх благ, достатку і благополуччя. Будь завжди коханим і бажаним, насолоджуйся життям, ніколи не сумуй, частіше посміхайся.

***

Мій коханий, єдиний і найдорожчий чоловік у світі. Мені в житті дуже пощастило, тому що я зустріла тебе. Ти для мене став сенсом життя, ти мій ідеал. Я хочу завжди бути поряд з тобою, і знати, що я тобі потрібна. В день твого народження бажаю величезного щастя, міцного здоров'я, гарного настрою. Нехай всі твої плани обов'язково стануть реальністю, хай все задумане перетвориться в життя. Всіх благ земних тобі, благополуччя і багато сонячних днів у житті. Удачі тобі у всьому, мій єдиний.

***

Мій коханий, з днем народження! Як я рада, що доля подарувала мені такого хлопця, як ти і мені теж хочеться стати для тебе таким же дорогим подарунком, з яким ти захочеш провести все своє щасливе і довге життя, не розлучаючись зі мною ні на секунду!

***

Мій коханий, сьогодні в тебе особисте свято. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим подією. Нехай всі твої мрії неодмінно збудуться, нехай удача пропишеться у тебе назавжди, нехай надійні друзі ніколи не підведуть. Я щаслива, що можу притулитися до твого надійного плеча, чути такий рідний мені голос. Бажаю тобі міцного здоров'я. Будь завжди сильним, красивим. Хай лише хороші новини завжди радують тебе, нехай твоє життя буде повною річкою серед надійних, міцних берегів.

***

Хочу поділитися радістю з вами і сказати, який сьогодні чудовий день. День Народження мого хлопця! Неодноразово дякую долі за те, що я зустріла дзеркальне відображення своєї душі. Людину, яку я відчуваю на ментальному рівні. Людини, завдяки якому, в цьому житті, я не самотня. І зараз, якщо б можна було все змінити, і повернути час назад, я б зовсім не змінила нічого. День тебе - Людини з чистою душею і серцем, поруч з яким всі люди стають хоч трішки краще. В наш час у людей дуже багато масок. За якими, часом взагалі не розібрати щирості і емоцій. Я ціную тебе, тому що ти справжній. Ось такий, який є. Ти завжди поруч. Я плачу, сміюся, засмучуюся, радію, і ти завжди мене підтримуєш. Ти найкрасивіший, самий добрий, самий щирий, світлий, люблячий, найкращий. Мій. З Днем Народження!

***

Всі шукають ідеальних чоловіків, а який він ідеальний? Я таких не знаю! Але я знаю, що для мене ідеальний ти! Ти завжди ніжний зі мною і добрий! Я б хотіла народити тобі сина і доньку! Адже з таким чоловіком можна і все життя прожити! Дорогий мій! Будь завжди таким же добрим і ласкавим! Міцного тобі здоров'я! З Днем Народження!

***

Прийми мої вітання з днем народження! Чоловіком бути непросто, а достойним чоловіком вдвічі складніше. Однак досі ти з цією місією прекрасно справлявся! Бажаю продовжувати в тому ж дусі, і в подальшому досягти ще більших висот у всіх важливих для людини сферах. Нехай і в кар'єрі, і в коханні і в сімейному житті все у тебе виходить першокласно!

***

Сьогодні я з величезною радістю поспішаю привітати чудову людину з днем народження! Ти справжній чоловік, просто ідеал: красивий, розумний, чуйний, добрий. Самий-самий! Я рада, що ми разом, і бажаю тобі тільки щастя, але ще і здоров'я і фінансового благополуччя!

***

Найважче привітання – привітати коханого! Хочеться, щоб і подарунок і слова – все складалося з любові і почуттів. Так хай будуть довгими щасливі години нашого спільного життя! Я щаслива, що доля звела мене з тобою. Нехай наше майбутнє буде тільки спільним, а в тебе на душі завжди розцвітає весна!

***

У житті досить часто трапляються такі ситуації, які швидко змінюють все навколо. Але, іноді з власної дурості ми зовсім не хочемо нічого міняти. І сьогодні, коли я продовжую дивитися на тебе, мій коханий, я відчуваю себе щасливим людиною. І в цей момент мені також так сильно пригадуються ті часи, коли ми разом зустрілися. Тоді було неймовірно холодно і йшов дощ. У мене не було парасольки, і я сильно мокла. Але тут підійшов ти, і запропонував мені свою парасольку. Так разом ми і пішли по вулиці під однією парасолькою. Час проходить, і я розумію те, що з тобою неймовірно щаслива. І мені б хотілося, щоб так відбувалося завжди. І сьогодні я буду говорити тобі вітання своїми словами. І тоді ти зможеш зрозуміти ту щирість, яка буде відчуватися у сказаному.

***

Ти любиш мене, і для мене найбільше щастя – відповідати взаємністю! Я вітаю тебе з святом, бажаю бути завжди і у всьому першим і кращим, щиро сміятися і не сумувати – і життя буде прекрасним! Щастя тобі, мій єдиний чоловік!

***

В принципі, любов - поняття індивідуальне для кожного. Так вже вийшло, що слова "я тебе люблю" я чула куди частіше, ніж говорила. Говорити його я боялася. Тому що надивилася, як твоя подруга ллє сльози за хлопцеві з вашої компанії, а ввечері цей хлопець всіма правдами і неправдами відводить тебе в бік і розповідає тобі про свої почуття. І завжди в таких ситуаціях фігурувало слово "люблю". Я його боялася, думаючи, що люди вкладають у нього стільки ж сенсу, скільки і я, а змушувати когось страждати в мої плани не входило. Але роки йшли, люди змінювалися, і тепер всі ці переживання залишилися в спогадах. Зате зі мною залишилося розуміння того, що за кожним "люблю" криється абсолютно різний набір емоцій. Тобі я твердо, впевнено і без остраху можу сказати слово «люблю», мій дорогий. Все тому, що ти навчив мене не боятися! З Днем Народження!

***

У цей чудовий і сонячний день я хочу побажати твоїм батькам довгих років життя і сказати «велике спасибі», що вони подарували світу справжнього чоловіка, а мене надійний тил і опору. А тобі я хочу побажати великих перемог у всіх починаннях, поваги друзів. Солоденький, З Днем Варення!

***

Милий, у світі так багато ніжних слів, що можна потонути в цій ніжності. І стільки признань у коханні, що вистачить на багато століть вперед. Але це просто слова. Я ж хочу щоб ти купався в ніжності моїх очей, не міг насолодитися смаком моїх губ, і хотів би завжди перебуває в полоні моїх обіймів. З днем народження тебе, коханий!

***

Я бажаю тобі не знати втоми і завжди бути повним сил і готовності виконувати свої плани, нехай на твоєму шляху не буде перешкод і сумнівів, а зустрічаються тільки удача і натхнення!

***

Улюблений, в твій день народження бажаю тобі з радістю зустрічати кожен день. Засинай і прокидайся з посмішкою! Я хочу щоб ти був самим щасливим і успішним, нехай у тебе завжди все виходить і виходить. І нехай гарний настрій завжди супроводжує тобі, мій кошеня.

***

Зазвичай я не люблю розповідати про свої почуття, ділитися емоціями і всім іншим. Все це надто особисте, мені хочеться все залишити тільки для себе і для своєї другої половинки. Але сьогодні мені все ж доведеться зробити виняток, тому що любов всього мого життя відзначає сьогодні свій День рожденьица. Дорогий мій, я щиро вітаю тебе з твоїм святом. Цей день для мене дуже важливий, я дуже довго завжди готуюся до твого дня. Сподіваюся, що тобі сподобається свято, яке я так довго готувала. Коханий, хочу побажати тобі, напевно, тільки здоров'я, тому що всього іншого ти зробиш сам. Ти у мене неймовірно сильний і сміливий, такий мужній і серйозний, що мені ніколи не буває поруч з тобою страшно. Я вдячна тобі за те спокій, який у мене є, за любов, яку ти мені даруєш з кожним днем все більше і більше.

***

Кілька років тому в моєму житті з'явився чудовий чоловік, якого я полюбила з першого погляду. Сама я ніколи не вірила в таке, але трапилося саме мене закохатися в першу хвилину знайомства. Коханий, ми ж так довго разом, що здається, що знаємо один одного все життя. Сьогодні День твого народження, до якого я так довго готувалася, тому що вирішила. Що це свято має стати незабутнім в твоєму житті. Коханий мій, мій найдорожчий чоловік, я хочу побажати тобі здоров'я. А все інше ми з тобою разом наживи. Ти можеш навіть не сумніватися в тому, що у нас буде все так, як ми хочемо, тому що ми обидва прикладаємо всі зусилля для того, щоб у нас все вийшло. Знай, що ти найсильніший чоловік, самий відповідальний і серйозний, який нічого не боїться. Мені з тобою завжди комфортно. Я люблю тебе!

***

Поспішаю привітати тебе з днем твого народження. Бажаю тобі і надалі зігрівати всіх своєю доброю усмішкою. Залишайся таким же вірним другом, люблячим батьком, цікавим співрозмовником, і просто дорогим для мене людиною. А найголовніше — ніколи не переставай мріяти!

***

Сьогодні серед нас присутній винуватець торжества, який трохи скромничає. Давайте всі разом побажаємо йому побільше позитиву і гарного настрою його день. Коханий, як не дивно, але сьогодні я дозволяю зробити тобі безліч божевільних вчинків, пити, гуляти і веселитися хоч цілу добу, природно разом зі мною. Яке ж свято у тебе може бути без моєї участі. Я сама яскрава зірочка твоєму житті і сьогоднішнього банкету, чи не правда? Бажаю жити одним днем і не думати про завтрашні проблеми, а в думках нехай будуть ідей для подолання всіляких труднощів з перешкодами, які в будь-який момент підкине життя. Я люблю тебе і буду поруч навіть якщо проти тебе весь світ попре війною. Ти найбажаніший, я щаслива бути твоєю дружиною, дякую за щастя, що даруєш мені кожну хвилину. З днем народження, рідне.

***

Коли то в зорепад я загадала бажання, і воно збулося. Поруч зі мною з'явився ти мій самий коханий, любий і дорогий чоловік на землі! Милий, хочу привітати тебе з днем народження і побажати, щоб очі завжди горіли впевненістю і теплом. В душі нехай буде тихе щастя, задоволення від того, що маєш, гармонія з самим собою. Нехай твоє тіло буде таким же сильним, здоровим і бадьорим, а настрій — завжди відмінним! Удачі у всіх твоїх починаннях. Нехай моя безмежна любов стане для тебе натхненням рухатися вперед!

***

Любов моя, світло мого життя, з днем народження! Люблю тебе міцно міцно обіймаю і бажаю тобі ніколи не переставати мріяти, жити на повну котушку, веселитися з друзями, подорожувати і залишатися таким же душевним, добрим і сильним чоловіком!

***

Я так рада, що ти є у мене – мій найкращий хлопець на землі. Коханий мій, єдиний, бажаний, сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим подією. Нехай особистий свято принесе тобі море чудового настрою, нехай неодмінно збудеться твоя заповітна мрія. Бажаю тобі міцного здоров'я, величезного щастя, великого, красивого кохання. Хай доля щедро обдарує тебе, а добрий ангел оберігає від усіх бід і печалей. Люблю тебе, мій любий.

***

Мій рідний, бажаю в день народження відчути всю силу моєї любові, підтримку оточуючих, турботу рідних, повагу начальства, вірність друзів, готовність допомогти близьких і обожнювання дітей.

***

З особливим почуттям в день народження хочу побажати тобі щасливих років, радості, здоров'я, перемог і просування по службі! Бажаю тобі, щоб все збувалося, щоб тебе знайшли крила слави, а твоє ім'я виявилося у низці великих діячів всій Землі!

***

Самому приголомшливому коханому бажаю бути завжди на висоті. Нехай ніщо не затьмарює твоє життя. Нехай день народження стане одним з найбільш мальовничих та чарівних днів, який би приніс безліч позитивних емоцій та незабутніх спогадів. Бажаю тобі відмінно повеселитися в твоє свято.

***

Коханий мій кошеня! Сьогодні особливий день у твоєму житті і відповідно моєї – день, коли ти вперше побачив цей прекрасний світ. Вітаю з таким чудовим святом, бажаю відзначити свій день народження бурхливо і яскраво, щоб було що згадати і про що забути. Побажаю я тобі достатку і благополуччя, щастя, вірних друзів. Побажаю, щоб твоя мрія збулася і всі плани на життя здійснилися. Будь таким же добрим, щирим, розуміючим і люблячим, як зараз. Знай, що з тобою я найщасливіша жінка на планеті, за що дуже вдячна. Знай, що я люблю тебе, з твоїм появою моє життя придбала нові фарби, я змінилася в кращу сторону. Ще раз з днем народження, коханий. Шлю тисячу поцілунків, твоя киця.

***

Милий і рідний мій! Від душі я вітаю з твоїм святом. Побажаю довгих і прекрасних снів! Побажаю багато радісних ночей. І моїх прекрасних полум'яних очей! Я хочу відкрити для тебе щастя двері. Ти повір рідний, повір... Я бажаю в твій дім добро залучити і старання мої не пройдуть даремно. Від душі я бажаю тобі все зберегти, радість, щастя та удачу! Нехай у море безмежної житті ти ніколи не зустрінеш бід, розлук. Живи і радій всій новизні! Бажаю багато радісних лише зустрічей!

***

Коханий мій! У День народження я хочу побажати тобі захоплюючою життя, наповнене дивовижними відкриттями, позитивними емоціями, відмінними друзями і фантастичним настроєм. Нехай всі твої мрії здійснюються, кожен день дарує нові відкриття, а щастя і радість просто переповнюють.

***

Мені в житті дуже пощастило, тому, що поруч зі мною такий милий і надійний хлопець. Сьогодні у тебе день народження. Від усієї душі вітаю тебе з особистим святом. Нехай у твоєму житті завжди буде біла смуга, нехай кожен день дарує тільки приємні миті. Міцного здоров'я тобі, моя радість, успіхів та везіння. Нехай удача завжди посміхається тобі, нехай кожен новий день дарує тобі багато радості. Будь завжди таким веселим, життєрадісним, ніколи не сумуй. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Моє побажання нескладно передбачити: вічність разом і поменше негараздів. Нами керує рідкісна удача, нічим іншим неймовірну близькість союзу я пояснити не можу.

***

Коханий, хай сьогодні, в День народження, збуваються всі твої мрії! Впевнено крокуй вперед, щоб досягти найважчих вершин, домогтися найскладніших результатів. Ніколи не здавайся, будь сміливим і рішучим, адже тобі належить звання «Справжній Чоловік»! А я, Справжня Жінка, завжди буду поруч з тобою!

***

Джерело: greets.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою