Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, українською мовою

Сьогодні я з впевненістю і гордістю можу сказати, що моя старша сестра найкраща в світі. Дорога, сьогодні день твого народження, а, означає, що навколо буде справжнє свято, веселощі і щасливий сміх. Подивися на батьків, в їх очах виблискують сльози і гордість за таку прекрасну дочка. Ти завжди був для мене взірцем, я прагнула в усьому бути схожою на тебе. Сестричка, хай у твоєму домі завжди буде щастя, посмішки, сміх і достаток. Бажаю, щоб неприємності і хвороби не змогли знайти дорогу до твого дому. Бажаю, щоб твій чоловік любив тебе, шанував, на руках носив і квіти дарував просто так, без приводу. Залишайся такою ж прекрасною, веселою і доброю, а все інше ми тобі подаруємо, рідна. З днем народження.

***

Дорога моя сестричка, от і я прийшла до тебе в гості для того, щоб привітати тебе з днем народження. Дивлячись на те, як ти посміхаєшся, мені щиро хочеться вірити в те, що сьогодні у тебе вийде провести свято народження найкращим чином. У будь-якому випадку тобі зовсім не потрібно думати ні про що погане, адже сьогоднішній день повинен стати для тебе кращим. І нехай ти і не сильно любиш свої власні іменини, ми все ж спробуємо зробити все для того, щоб тобі він сподобався. Ти просто зовсім не хочеш щороку ставати старіше. Але, я все-таки спробую тебе переконати. І щоб не траплялося, я завжди буду поруч з тобою для того, щоб долати всі перешкоди і труднощі. І намагайся завжди посміхатися назустріч всім напастям, і тільки тоді зможеш до самого кінця позбутися від них.

***

День народження - в одному тільки слові ховаються емоції, які зовсім не можуть залишити нас до всього байдужими. Адже як тільки таке слово вимовлятися, ми відразу ж починаємо думати про щось хороше і позитивне. І зараз, коли час підходить сідати за святковий стіл, я скажу тобі одну річ. Сьогодні ти будеш чути багато слів, які будуть тобі кажуть. Але навіть в такому випадку ти ніколи не повинна думати про те, що все це правда. Адже якщо ти зазнаешься, то будеш ставати все гірше і гірше. І щоб цього зовсім не сталося, просто старайся щосили тримати свою індивідуальність. І зараз, коли час зовсім пізніше, я просто хочу залишити тебе наодинці зі своїми думками. Нехай сьогодні ти зможеш зрозуміти багато речей. Відпусти все погане і просто намагайся насолоджуватися всім, що тільки в тебе є.

***

Хто міг подумати про те, що моя сестра так швидко зможе вирости. Дивлячись на неї, ніколи не можна було сказати те, що все вийде саме таки чином. Але, в будь-якому разі просто залишається захоплюватися тим, що вже є. Знаєш, для мене ти завжди була саме тією дівчиною, на яку треба було рівнятися. І я сподіваюся на те, що і в цей раз ти справді зможеш добитися. І тепер, коли так багато гостей прийде для того, щоб тебе привітати, давай просто постараємося зробити для них хороший свято, яке вони завжди будуть пам'ятати. І тільки в такому випадку вони більше ніколи не зможуть думати про нас з тобою якось неправильно. І зараз, давай просто постараємося провести свято добре і на позитиві. Щоб не трапилося, завжди залишайся вірним своїм почуттям і відчуттям. Нехай все у тебе буде виходити з кожним разом все більше і більше.

***

Сестра, ти вправі сама вирішувати, як жити. Але порадити я все ж наважуся, на правах самої близької твоєї родички. Іди тільки по світлому і чистому шляху, не квап життя, насолоджуйся її благами і твори добро навколо себе. Я впевнена, все це принесе свої плоди, і ти станеш найщасливішою на світі!

***

Сьогодні я сердечно вітаю тебе з Днем твого Народження, моя рідна і ніжно улюблена сестричка. Я бажаю тобі, щоб щоранку, ледве прокинувшись, ти б відчувала тепло ласкавого сонечка, свіже повітря, рожевий, повітряний світанок і чудесний спів пташок за вікном. Щоб кожен твій день був продуктивним, щоб ти завжди встигала зробити все намічене і ще трохи. Щоб кожен твій вечір був насиченим, цікавим і романтичним, наповнений пристрастю, палкими зізнаннями, обпікаючими поцілунками і обіймами. Щоб кожна твоя ніч ніжна, немов зірки на небі, дарувала б тобі спокій, відпочинок і відновлення. Я хочу, щоб у тебе завжди був гарний настрій, щоб на твоєму шляху не зустрічалися печалі і тривоги. Щоб у тебе завжди був привід посміятися і повеселитися. З Днем Народження!

***

З днем народження, сестричка. Бажаю слухати компліменти, бачити красу навколо, відчувати любов і відчувати щастя. Нехай на твоєму шляху розпускаються квіти радості, світить сонце удачі і протікає струмок натхнення.

***

Люба, вітаю тебе з твоїм святом! Сьогодні твій день, і усі найкращі побажання сьогодні для тебе! Бажаю залишатися такою ж красивою, жіночною, милою і прекрасною! Бажаю потопати в любові, повазі і захопленні. Міцного здоров'я, терпіння, сил! Будь по-справжньому щаслива

***

Люба сестричка, ти — мій найкращий і найцінніший подарунок. Я ні за що не забуду, як раділа твоєї появи на світ, і з посмішкою розумію, що з того дня минуло чимало років. Нехай ми дивимось на світ по-різному і не завжди ладнаємо, я дійсно люблю тебе. У день, який абсолютно точно належить тобі, я бажаю їй лише одного: завжди будь самою щасливою. Ти красива, розумна і чарівна, кожен представник сильної статі дивиться на тебе з неприхованим захопленням, так що не переставай посміхатися і йди тільки вперед, досягати нових вершин і підкорюй людські серця. Я впевнена, що всі твої бажання, плани і мрії обов'язково втіляться в життя, адже ти цього гідна. Піднімаю цей келих за тебе, рідна, хай життя грає яскравими фарбами, а в прекрасних очах ніколи не з'являються сльози!

***

Нехай в твоєму оточенні не буде заздрісників, злих і склочних людей, мила сестричка. Бажаю, щоб твоє сімейне життя склалося чудово: чоловік балував несподіваними і приємними сюрпризами, народження дітей стало радісною подією, але при цьому не забувай і про своє особисте кар'єрному зростанні.

***

Дорога моя сестричка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю досягати нових висот і здійснювати всі поставлені цілі. Завжди мати при собі вірних друзів, на яких можна покластися в скрутну хвилину. Ну і звичайно, залишатися такою ж прекрасною і доброї, як ти є.

***

З днем народження, найкраща сестричка на світі! Вітаю тебе і бажаю великої радості і море любові. Нехай життя буде без печалі і сліз. Бажаю тобі насолоджуватися життям і бути наповненим щастям. Бажаю ніколи не сумувати. Нехай все буде чудово і добре. Щирого жіночого і простого людського щастя

***

Мати сестру яке щастя і захоплення, з днем народження тебе, моя сонячна сестричка! Нехай з твоєї душі не йде посмішка і серце радіє приємним подіям. Добра і злагоди, благополуччя і гарного настрою завжди.

***

Вітаю з днем народження найкращу сестру всій землі! Ти дуже турботлива і розуміюча сестра. Я тебе дуже сильно люблю. Дорога, бажаю тобі великого щастя такого, щоб його не вмістила вся земля. Бажаю тобі широкого серця, щоб ти могла вмістити всіх тих, хто потребує тебе.

***

Сестричка, моя кохана і найдорожча подружка. Вітаю тебе з твоїм святом. В цей день для тебе сонечко світить яскравіше, і люди посміхаються ширше, і весь світ немов готовий обійняти тебе. Нехай на твоєму життєвому шляху зустрічається побільше добрих людей і поменше перешкод! Я люблю тебе.

***

Вітаю найкращу дівчину, свою улюблену сестричку. Нехай вага світ тебе обожнює, нехай найкращі подарунки тобі він подарує, а серед цих подарунків нехай буде щастя, успіх, взаємна любов і щирий сміх. Бажаю, щоб все в житті було від душі, і залишала на серце найкращі спогади. З днем народження!

***

Є на світі свята, від яких нікуди не дітися – це день народження. Мила сестричка, прийми від брата найкращі побажання в своє особисте свято. Я бажаю тобі величезного щастя, великої удачі у всіх твоїх справах. Нехай у тебе все відмінно ладиться на роботі, і буде все чудово в особистому житті. Бажаю тобі зустріти світлу, гарну любов. Нехай фортуна завжди посміхається тобі. Довголіття тобі, міцного здоров'я, достатку. Хай добрий ангел завжди охороняє тебе.

***

Моя найкраща, чудесна, прекрасна і ділова зі всіх дівчат! Моя мила сестричка, в твій день народження хочу побажати тобі, бути щасливою, щоб твої слова були продуманими і як завжди влучні стріли, потрапляли точно в ціль! Бажаю, щоб ти була дивно красива, летіла по життю легко як пустотливий вітер, щоб для тебе завжди горіла іскра перемог! З 16-річчям, сестра!

***

Сестричка! Сьогодні твій День Народження, а значить, ти, безсумнівно, отримаєш безліч подарунків і квітів, почуєш море компліментів, приємних слів і побажань... Повір, ти заслужила все це! Ти чудовий, світлий і добрий чоловічок, і я по праву можу пишатися тим, що саме тебе я можу назвати таким красивим і глибоким словом «сестра». Сестра – це найближча подружка, якій можна довірити все, що більше не розкажеш нікому. Сестра – це вірний помічник і захисник, який завжди буде на моїй стороні. Сестра – це промінчик сонця, який зігріє своєю посмішкою, вкриє своєю турботою і любов'ю. Все це я бачу в тобі і за все це я щиро тобі вдячна! Я хочу побажати тобі завжди йти в житті своїм шляхом, не звертаючи і не звертаючи уваги на критику і несхвалення оточуючих. Тільки ти знаєш, що тобі потрібно і що для тебе правильно. Слухай своє серце! А я завжди тебе підтримаю.

***

Люба моя! Коли Бог хоче, щоб у тебе все виходило, він посилає тобі вірних друзів, а коли хоче, щоб у тебе був захист і приклад для наслідування, він посилає тобі таку сестру, як ти. Нехай з твого життя підуть такі слова, як печаль, горе, чи біда. Нехай залишиться лише щастя, радість і добробут!

***

Дорога сестро! Хоч ми з тобою вже не ті пустотливі юні дівчата і сивина вже торкнулася наші волосся, ти для мене назавжди залишишся все тієї ж сестричкою, а в пам'яті назавжди залишиться тільки найкраще і світле, що завжди нас пов'язувало. З Днем народження!

***

Улюблена сестричка, з днем народження! Хочу нагадати тобі, що дуже тебе люблю і побажати миру в сім'ї, вірних друзів, яскравих вражень, приємних несподіванок, нових досягнень і захоплюючих подорожей. Нехай всі твої бажання здійсняться, а щастя буде завжди осяювати твоє життя!

***

Нас тільки двоє, близьких і рідних людей. На правах старшого брата, я обіцяю завжди тебе оберігати і захищати, бути надійною опорою. Сьогодні у тебе день народження, мила сестричка. Прийми найщиріші вітання. Нехай особистий свято буде світлим і красивим, нехай удача ходить за тобою тінню. Нехай твоє життя буде довгою, квітучою і радісною. Нехай птах щастя часто прилітає на твій поріг. Всіх благ тобі, відмінного настрою, мирного неба, і всього найкращого.

***

Сестричка – найбільш близький і рідний по крові людей. Я так щасливий, що на світі не один, а поруч зі мною моя рідна сестричка. У день народження я бажаю тобі, рідна, всього самого найкращого. Нехай на твоєму шляху завжди зустрічаються надійні друзі, нехай тебе завжди цінують, люблять і поважають. Міцного здоров'я тобі, побільше посмішок, і великого щастя. Нехай твоє життя буде, як чиста джерельна вода, хай тобі щастить у всьому і завжди. Благополуччя тобі, миру та успіхів у всьому.

***

Кохана сестричка! Нехай пройде хоч сотня років — пам'ятай: я люблю і ціную твою доброту і турботу, твою ласкаву посмішку милу і, твої міцні і гарячі обійми! Навіть якщо долі буде завгодно розкидати нас по різних кінцях земної кулі, я ніколи не забуду про тебе і завжди буду готова прибігти, прилетіти, припливти в будь-яку географічну точку на карті, щоб побачитися з тобою — і ніколи і ні за що не пропущу ні одного твого Дня Народження! Любові тобі, процвітання, світла, тепла і щастя, залізного здоров'я, стрімкого польоту душі і фантазії, багато-багато не забуваємих моментів у твоїй довгої-довгої повної радості життя! Твердої віри у власні нескінченні нескінченної сили і енергії у всіх твоїх

***

Сістер мій коханий, з днем народження тебе, нехай кожен день буде неповторний, бажаю полум'я любові, як у дракона вогню. Нехай буде захист від бід, як у панцир черепахи, бажаю на столі смачних котлет, щастя і великого успіху життєвих автостанцій.

***

Я дуже хочу привітати мою неймовірно круту і позитивну дівчинку з святом, який позначає, що вона стала ще на один рік старше. Але це ніяк не позначиться на тобі, тому що вік – це зовсім неважливо для тебе. Ти дуже активна, комунікабельна, енергійна дівчина, яка завжди і в усьому мене підтримує, додає сил і заряджає позитивними емоціями. Я хочу, щоб ти завжди була саме такою, якою ти є зараз. Наш будинок неможливо уявити без тебе, наша запальничка, але все ж незабаром у тебе буде вже своя сім'я. Саме тоді я зможу зайняти твою кімнату, тому що я вже давно про це думаю. До речі, ти завжди чудово робила вигляд, що не помічаєш, як я забираю твою косметику, а так може зробити тільки мудра старша сестра. Саме такою є і ти, моя роднуля. Зі святом тебе.

***

Моя рідна сестричка, з днем народження! Дякуємо життя, що подарувала мені таку чудову частинку, адже ми з тобою як єдине ціле. Будь завжди здоровою, щасливою і радісною. Нехай життя завжди дарує тобі приголомшливі емоції, нові яскраві враження і повну скарбничку спогадів. Зі святом, і проведи цей день на повну котушку!

***

Кожна людина в цьому житті вибирає саме той шлях, по якому йому доведеться далі йти. І від того, який саме шлях він для себе обере, буде дуже багато залежати. Ось чому слід вибирати правильний шлях, по якому ти в будь-якому випадку зможеш пройти. І зараз, коли час летить так швидко, що мені все більше і більше хочеться бути поруч з моєю сестрою. А все тому, що сьогодні вона ще раз стала старше на цілий рік. Раніше це все якось і не помічалося. Але ось зараз це все більше і більше відчувається. Можливо це від того, що ти так швидко дорослішаєш. І також мені дуже хочеться сказати тобі, щоб ти завжди була тим самим людиною, яка зможе прийти на допомогу і до інших людей. І якщо так і буде, то тоді все вийде насправді точно так, як цього хочеться тобі. І нехай все у тебе вийде.

***

Моя рідна, моя кохана сестричко, я хочу сьогодні тобі від усієї душі побажати всього-всього, що тобі необхідно в житті для повного щастя і гармонії на душі. Я бажаю тобі мільйони посмішок і розуміння, доброти і тепла оточуючих тебе сердець. Великих тобі успіхів та успіхів та безліч приємних дрібниць і радощів. Я бажаю тобі відмінного здоров'я, сили духу, енергії та натхнення. Нехай твій дім процвітає і стає повною чашею. Хай в ньому завжди будуть близькі і рідні тобі люди, нехай живе в ньому тепло і затишок. Мені дуже пощастило з такою сестричкою, як ти, мила! Ти такий хороший чоловік, ти шляхетна, розуміюча, світла, добра, чуйна, вірна, чесна. А головне – у тебе величезна душа, яка здатна зробити щасливими тих, хто поруч з тобою. Я хочу побажати тобі чарівної і дуже красивого життя. З Днем Народження!

***

Від ювілеїв в житті не піти, вони як неминучість наступають. Адже головне, що ти крізь роки змогла пронести тепло і щирість своєї душі. І твоя прекрасна сім'я, яку ти бережеш і холишь, є тому доказ. Дозволь же, сестра, побажати тобі здоров'я, щастя і радості.

***

Чимало ми з тобою, моя сестра, прожили нових весен і суворих зим, сумних осеней і спекотних яскравих років. Як же добре, що весь цей час ти була зі мною поруч, як і сьогодні. Немає нічого більш милого серцю, ніж сидіти з тобою поряд, пити чай і говорити, говорити, говорити. Сьогодні я хочу побажати тобі великого щастя, щоб життя твоя була така ж багата, яскрава і смачна, як сьогоднішній стіл. Я бажаю тобі, щоб зла завірюха завжди обходила твій дім і твоє серце. Я хочу, щоб сьогоднішній свято зарядив тебе емоціями, позитивом і гарним настроєм на цілий рік вперед. Удачі тобі, невичерпної, вічно і взаємної любові. Нехай у тебе буде все, що ти тільки забажаєш. Я дуже Люблю тебе, сестричко, з Днем Народження.

***

Сеструлька моя хороша, вітаю з твоїм днем! Я бажаю тобі забути про всі негаразди і печалі, щодня потопати в щасті і не боятися змін. Прагни кращого, експериментуй, надихає прекрасним. Пам'ятай, все в твоїх руках, і тільки від тебе залежить, яким буде твій життєвий шлях. Ти чудова, такою і залишайся!

***

Дорога моя сестричка, вітаю тебе з Денем Народження, з найщасливішим днем для всієї нашої родини! З самих пелюшок, ти стала для мене особливим і дуже важливим людиною. Сьогодні, в цей знаменний і урочистий день, я хочу побажати тобі, щоб життя твоє благословила молода, нова весна. Нехай завжди твої очі будуть повні щасливого блиску, натхнення і доброти. Можливо, я наївна, але для мене ти справжній ідеал, людина з великої літери, ти саме така, якою і повинна бути жінка. І я прагну бути схожою на тебе, вбирати в себе все найкраще. Я бажаю тобі величезною, що іскриться любові, щоб завжди твоє серце билося в ритм пристрасті. Я бажаю, щоб тебе торкнувся чарівний світ світобудови і ніколи не покидав тебе.

***

Сьогодні я з ранку раніше, хочу тобі рідна побажати! Здоров'я купу, багато щастя, грошенят побільше і любові земної. Нехай над головою твоєю, завжди грає сонце, а птахи радують своїм співом. Нехай удача, як царська мантія, огорне твої плечі, а успіх, як вірний паж, слід за тобою по п'ятах. Ніколи не кисни і не хандрити, а продовжуй іти по життю тієї ж гордої королівською ходою. З днем народження.

***

Джерело: happyb.com.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою