Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, українською мовою

Сама дорогоцінна і дорожайшая дівчинка на планеті - моя ніжна, чуйна, лагідна, добра, світла, розуміюча, незамінна донечка! З Днем Народження тебе, моя зірочка, моя Всесвіт, моя планета, моє життя! Для мене це день також важливий, хоча День Народження твій! Я хочу побажати тобі, щоб ти була набагато щасливіше мене! Щоб на твоєму прекрасному обличчі, завжди світилася усмішка! Дочка, у цьому слові зливається найсильніша любов, і нереальне терпіння! Слухай своє серце, воно в тебе чисте і щире і ніколи не обдурить! Розвивай свій талант, насолоджуйся кожним днем, твори, сміливо йди до мети! Ти багато чого досягнеш! Іноді слова абсолютно не потрібні, сьогодні саме той випадок! Навіть для самого роднейшего і улюбленого чоловічка на світі! Я знаю, що ти відчуваєш мою любов і розумієш мене без слів! Я хочу подякувати тобі за те, що у мене найкраща донька на планеті Земля!

***

Що за диво, коли єдина дитина, улюблена донька, не тільки гарна, але й старанна, розумна не по роках і кожен день приносить батькам тільки радість! Наша донька – відрада сім'ї, і в твій День народження ми, вітаючи тебе, хочемо ще раз сказати, як вдячні богу за те, що вони подарували тебе нам! Ми бажаємо тобі багато сонячного тепла в житті і любові, люби і будь улюбленою завжди, кожну мить!

***

Настав ясний ранок, і сонячні зайчики весело затанцювали на склі, як ніби і їм хочеться повеселитися на нашому святі. У кришталевій вазі стоїть букет твоїх улюблених квітів, і я зовсім скоро подам на стіл твій улюблений пиріг. Хоча ти вже зовсім виросла, я як і раніше хочу оточувати тебе турботою і добрим увагою. Перш, ніж зберуться гості і почнеться галасливий свято, я хочу тебе обійняти і сказати «з Днем народження, донька! Будь щаслива в кожен день свого життя!».

***

Ти неслухняна, шкідлива, але все одно найулюбленіша в світі дочка! Я вітаю тебе з днем народження! Бажаю знайти щирих друзів, вірних подруг, бути успішною і не сумувати! Прагни кращого і все у тебе в житті вийде!

***

Мила наша донечка! Вітаємо тебе з Днем народження! Йди по життю сміливо і хай сонечко своїм яскравим світлом, що осяює твій шлях. Нехай буде багато перемог і жодної поразки! Бажаємо тобі безлічі посмішок, радості, веселощів, щастя та здійснення усіх твоїх найзаповітніших бажань! Нехай життя твоє буде схожа на прекрасну казку, а ми як твої батьки, в свою чергу, обіцяємо максимально цьому посприяти!

***

Мила донечко, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб твоє життя була всіяна пелюстками найпрекрасніших квітів, людськими усмішками, дружнім ставленням, приємними подіями і радісними зустрічами. Нехай доля тобі посміхається і дарує гарні сюрпризи, а Бог охороняє і захищає!

***

Чудову, фантастичну, неперевершену, чарівну, чудову, чарівну, чарівну і просто дивовижну донечку від усієї душі сьогодні вітаю з Днем народження. Мила моя, бажаю тобі безмежного щастя, міцного здоров'я і досягнення всіх бажаних цілей.

***

Люба люба донечка, світлий мій янголятко! нехай в твій день народження все іскриться веселощами, сміхом, день буде наповнений хвилюючими і зворушливими моментами, а на кожному кроці тебе чекають приємні сюрпризи. Будь здоровою, щасливою, коханою оточуючими тебе людьми.

***

Донька, бажаю рік від року стає тільки обаятельней і щасливішим! Нехай до тебе ніколи не заглядає печаль, а в вікна твого дому завжди світить сонце!

***

У День народження, моє сонечко, бажаю тобі великого везіння, приємних подій, вірних друзів, хорошого достатку, мудрості, краси, тепла і добра!

***

Улюблена моя лялечка! Донька, вітаю тебе з днем народження! Всі твої бажання нехай здійсняться і буде багато щастя, захвату й любові, радісних днів та успіхів, незламного здоров'я, хороших друзів, приємних подорожей.

***

В свій День народження ти почула чимало хорошого і доброго, тобі бажали любові і удачі, здоров'я і творчих успіхів, щастя та вірних друзів! Все це, звичайно, дуже важливо, і я з радістю бажаю тобі того ж тисячу разів, але улюбленою дочці хочеться побажати і ще дечого, побажати того, з чим твоє життя буде трішки краще! Нехай у тебе завжди буде букет улюблених квітів від шанувальника і комплімент від нього, нехай у тебе буде стільки нарядних суконь, скільки днів у році, нехай улюблені страви будуть на столі кожен день, і кожен вихідний буде суцільним святом!

***

Моя мила донечко, бажаю кожною клітинкою тіла відчувати щастя, бажаю з кожним днем проживати хвилини радості. З днем народження, донька. Нехай не буде складнощів у твоєму житті, нехай замість «сумно» завжди буде «весело», а замість «нудно» — «здорово» та «цікаво».

***

Наша улюблена донечка, ми хочемо привітати тебе з Днем Народження і сказати, що ми пишаємося тобою. Ти у нас ще маленька, але вже така відповідальна і нереально працьовита. Я дивлюся на те, як ти збираєш різні пазли і розумію, що поки ти свого не доб'єшся, то не зупинишся. Це не може не радувати, тому я хочу, щоб ти продовжувала вдосконалюватися. Ми впевнені, що тебе чекає цікаве майбутнє, тому що у такої цілеспрямованої дівчатка по-іншому бути не може. Я бажаю тобі здоров'я, донечка моя. Нехай все у тебе буде так, як ти сама цього захочеш. Ми хочемо, щоб ти була щаслива, і тоді і ми будемо щасливі. Бажаю тобі чудового свята! Сьогодні зберуться всі твої друзі, ви будете святкувати твій День Народження. Ти ж так довго чекала цього! Нехай він пройде саме так, як ти того хочеш. Зі святом!

***

Улюблена іменинниця, доню, хочу привітати тебе з Днем народження! Бажаю, щоб твоє життя було схоже на яскравий, чарівну веселку! Нехай нею будуть тільки приємні події, а всі дні – пофарбовані в соковиті і світлі тони! Щасливих посмішок тобі, люба, адже від них завжди стає тепло на душі!

***

Що зазвичай бажають в день народження? Того, заради чого ми живемо – світлого, безтурботного, доброго та чистого як синє небо, ласкаве сонечко, як різнобарвна веселка. Ми називаємо це щастям. А моє щастя – це ти донечко. І моє щастя сьогодні виповнюється ...... років. Я тобі бажаю довгого, безтурботної і наповненою любов'ю життя. Нехай твої мрії завжди стають реальністю, неприємності обходять твій дім стороною, а навколо тебе будуть тільки добрі та чуйні люди. З днем народження!

***

Дорога донечка, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі сонячних днів, приємних дрібниць, найтепліших слів, величезного особистого щастя. Нехай все задумане у тебе збувається, завжди чудового настрою і радісних емоцій, розуміння батьків, турботи рідних та друзів.

***

Доню, хочеться тобі сказати, що дуже сильно тебе любимо – ти головне скарб у нашому житті! Нехай перед тобою не стануть непереборні перешкоди, а всі твої починання закінчуються виключно твоєю перемогою. Здоров'я міцного тобі, удачі і везіння.

***

Сьогодні в нашому домі зібралися всі бажаючі відзначати і святкувати день варення нашої улюбленої діточки. Так, у моєї донечки сьогодні день народження. А ви думали, чому вона коштує така красива і нарядна. Але, сьогодні у нас буде дуже цікавий і повчальний концерт. І тому я прошу всіх, зосередиться, і прислухатися до того, що буде на сцені. І зараз мені дуже хочеться сказати кілька приємних слів доньці. Ти ж знаєш, що я тебе завжди дуже любила. І тому намагаюся зробити все для тебе можливе. З самого раннього дитинства ти була для мене загадкою. Ти завжди робила так, як тобі хочеться, і тому у нас часто бували дивні ситуації. І наостанок мені б дуже хотілося побажати тобі якомога більше радості в житті. Щоб поки ти молода, ти могла не замислюватися про те, що і як відбувається. Постарайся жити щасливо. Тому що це дуже важливо!

***

Улюблена донечка, у цей неймовірний день ти з'явилася на світ і принесла нам надзвичайну радість. Ми любимо і пишаємося тобою, адже кращої дочки, ніж ти, не знайти. Будь розумницею, ти щасливиця! З днем народження!

***

Дорога донечка, з Днем народження! Сьогодні бажаю тобі від серця, тепло, щиро і з теплом, щоб все у тебе виходило, всі мрії виконувалися, не змушуючи довго чекати, і всі близькі тобі люди були з тобою поруч! Будь щаслива, кохана, бажана. Хай доля твоя буде як вічне свято, легкою, яскравою і безмежно щасливою!

***

Донечко! Якщо б ти тільки знала, як я пишаюся тим, що ти виросла такою красивою, розумною і цікавою дівчинкою! Якщо б ти тільки могла уявити, як мені приємно бачити в тобі свої риси і спостерігати за тим, як ти ростеш. Тому, в цей день я бажаю тобі ніколи не зраджувати своє серце і, в результаті, отримати від життя все найкраще, що тільки можна!

***

Проходять роки, донька росте і разом з нею міняються смаки і мрії... Ляльки — на модні журнали, костюм сніжинки до Нового року — на пару туфель і помаду, казки про звірят — на любовні романи, мрії про ручному дракона — на мрії про щасливе кохання... Але нехай дитинство все ж залишиться з тобою, кохана моя донька! Я бажаю тобі бути ошатною, як лялечка, щасливою, як принцеса в фіналі казки, і нехай твій чоловік, якого ти зустрінеш, буде справжнім ручним драконом, сильним і готовим будь-якої миті забрати тебе хоч на край світла, до неба, до місяця і зірок!

***

Славна моя донька, з Днем народження тебе! Від усієї душі бажаю тобі рівною і легкої життєвої дороги, не затьмареною ніякими людськими вчинками, словами або поглядами. Нехай навколо будуть лише люблячі і віддані тобі друзі. І знай: я завжди буду поруч, моя дорога! З теплом, твій люблячий тато.

***

Іноді я можу лаяти тебе, я теж можу розсердитися. Але незалежно від того, що я роблю, знай, все, що я хочу для тебе – це щастя. І хочу сказати своїми словами. Ті моменти, коли ти росла і пізнавала світ, перетворюючись на дорослу і прекрасну жінку – тепер зворушливі спогади, до яких завжди так приємно повертатися. Сподіваюся, що своїми словами, ми з твоїм батьком здатні донести до тебе, як багато ти для нас значиш. Ти просто безцінний скарб, послане нам з небес. Ми і подумати не могли, що ти в такому юному віці зможеш досягти таких висот. Ти добилася набагато більше, ніж ми. І спостерігати за своїми перемогами – одне задоволення. Час летить так швидко. І все змінюється. Від колискових до твого весілля, складно повірити, що минуло так багато років. Але знай, що ти завжди будеш нашою принцесою, для якої ми зробимо все, знадобиться.

***

Донечка, твоє народження стало для нас справжнім і довгоочікуваним чудом, нехай у твоєму житті відбудеться багато радісних подій, після яких твої очі наповнюватися сльозами неймовірного щастя.

***

Так багато років пройшло з тих пір, як донька була крихтою... Донька подорослішала і розцвіла, знайшла свій шлях у житті і завела свою сім'ю, в якій панує любов, а ми, її батьки, вже зовсім не молоді люди... Але в її День народження ми знову молоді і ніби повернулися у минуле! Сьогодні ми не змінимо традицій, і знову побажаємо доньці, як бажали всі ці роки, щастя і любові, здоров'я і удачі - і ще раз кохання!

***

Доню, з днем народження! Бажаємо тобі щастя, адже щастя дитини – найвища нагорода батькам. Нехай твоє життя буде сповнене яскравими подіями, подорожами, цікавими зустрічами і знайомствами, теплом і світлом. Ми тебе дуже любимо, і де б ти не була, завжди будемо оберігати тебе, як твої ангели-хранителі. Ти - наша радість, наша душа, і ми тобою нескінченно пишаємося!

***

Джерело: vsivitannya.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою