Найкращі привітання з днем народження коханій дівчині, жінці


Найкращі привітання з днем народження коханій дівчині, жінці

Як приємно мати можливість привітати кохану жінку(дівчину) з зворушливим святом народження! Як я щасливий бачити щиру посмішку на дорогому обличчі і іскорки ніжності в очах! Нехай все, про що ти мрієш, подарують тобі Небеса! Так прекрасна ти, моя мила, в цей день, що від любові завмирає подих! З днем народження, кохана!

***

Любимочка моя, ну ось і настав День твого народження, який ми з тобою так довго чекали, тому що саме сьогодні ми можемо провести з тобою цілий день разом. Я хочу побажати тобі всього самого необхідного для тебе. На мій погляд, в першу чергу варто побажати тобі здоров'я, тому що мені важливо, щоб ти ніколи не відчувала себе погано. Ти повинна завжди бути у відмінному настрої, тому що це допомагає тобі вирішувати різні питання і проблеми. Взагалі ти у мене просто молодець, тому що ти сама працюєш, ти влаштовуєш своє життя, ти розвиваєшся і прагнеш до більшого. До речі, в більшості своїй саме це мене і мотивує. Мені хочеться ставати краще, щоб відповідати тобі, моя роднуля. Нехай всі твої бажання почнуть вже скоріше виконуватися. А я зроблю все для цього, тому що мені важливо бачити твої щасливі очі.

***

Кохана моя, з Днем народження! Бажаю тобі безліч щасливих моментів у житті, яскравих емоцій і вражень, нехай кожен новий день дарує тобі щастя і чудовий настрій! А я збережу тебе від усіх бід і негараздів, буду дарувати тобі свою ласку і тепло. Я дякую долі, що звела мене з тобою!

***

Рідна моя! Ні одне стихійне лихо на світі не зможе розлучити нас з тобою: ні заметіль, ні буревій, ні шторм, ні спека. Так нехай на нашому небосхилі завжди світить сонечко, співають птахи і яскраво горять зірки ночами, освічуючи наш життєвий шлях! Люблю тебе безмежно, і сподіваюся, що це взаємно!

***

Я ціную кожну мить, проведений з тобою. І нехай твій День народження буде сповнений мільйонами таких радісних і щасливих миттєвостей. Нехай день, коли я зустрів тебе, буде порівнянним з сьогоднішнім, і сама природа надасть підтвердження моїх до тебе почуттів. Нехай в твій день народження для тебе сонце сяє, грає барвами веселка, а нічний небосхил осяється умиротвореним місячним сяйвом!

***

Моя кохана, ласкава і ніжна! Дозволь від усієї душі привітати тебе з Днем Народження! Нехай збудуться всі твої найпотаємніші мрії та бажання. Нехай удача завжди буде на твоєму боці! Хай сонце подарує тобі промінчик щастя, який буде висвітлювати твоє життя! Нехай моя любов оберігає тебе від усіх нещасть і бід! Я тебе дуже люблю!

***

Коли Мікеланджело малював своїх ангелів, я впевнений, він думав про тебе. Ти саме втілення любові та краси. Одного твого погляду достатньо, щоб зрозуміти, що щастя є і це ти! Дякую тобі, за те, що ти зі мною і з Днем народження. Вітаю.

***

З особливим почуттям в день народження хочу побажати тобі щасливих років, радості, здоров'я, перемог і просування по службі! Бажаю тобі, щоб все збувалося, щоб тебе знайшли крила слави, а твоє ім'я виявилося у низці великих діячів всій Землі!

***

Дорогоцінна моя любов, у твій день народження хай тільки тобі сонце світить тільки для тебе всі квіти розпускаються і запалюються зірки. Бажаю тобі бути завжди поруч зі мною і відчувати себе коханою, захищеною і бажаною.

***

Кохана, ти найкраща на білому світі. Ти така у мене одна, прекрасна, чудова і чарівна, дивовижна, неповторна. Ти мій кошеня, моя зірка, ти сонце таке ласкаве, ніжне і пристрасне. Для тебе я готовий дістати зірку і подарувати шматочок раю. Хоча все це так банально. Я подарую тобі свою вірність і серце. Немає на світі нікого важливіше, ніж ти. В моє життя ти увійшла як диво. Ти мене осяяла своєю милою посмішкою. Там, де ти світить сонце і навіть взимку розпускаються квіти і співають птахи. З тобою я готовий йти по дорозі життя і в смутку і в радості. З днем народження кохана! Щастя тобі бажаю безмірного, тепла безкрайнього. Будь найкрасивішою, виключно щасливим і прекрасним. Я люблю тебе і спрагу, щоб твоя усмішка радувала мене завжди. Нехай у всіх справах тебе чекає успіх і удача. А я буду тебе оберігати від смутку, лиха і негоди.

***

Вітаю найкращу жінку з днем народження. Мила моя, я тобі бажаю залишатися прекрасною і чудовою, незвичайною і бажаною, чарівною і неповторною, доброю і ніжною, щасливою і коханою. Дорога, нехай твої мрії збуваються, а настрій завжди залишається прекрасним.

***

Вітаю тебе, мій ангелок, з днем твого народження! Дарую тобі прекрасний світ, дзвінку монету Сонця, загадкові горя Місяця, дарую тобі сто одну зірку, хмари і туман пристрасті. Нехай всі твої бажання здійсняться. Нехай все буде по-твоєму!

***

Моя люба, кохана дівчина, в твоє свято, в чудовий день народження бажаю тобі щирого захоплення і великого натхнення, бажаю дні радості і щастя не знати рахунку, бажаю вічної краси і кожен раз успішного польоту.

***

Кохана моя, неповторна, найпрекрасніша і чудова, вітаю тебе з днем народження. Нехай твій смак до життя буде бездоганним, нехай в ритмі екзотичного танцю рухається твоє тіло, хай натхнення буде сповнена твоя душа. Люби мене вічно, а я постараюся зробити твоє життя казкою!

***

Кохана моя, сама прекрасна і неповторна дівчина на всій планеті, вітаю тебе з днем народження. Дорога, будь завжди на піку слави і успіху, на вірному шляху до успіху і щастя, в напрямку удачі і натхнення, на хвилі оптимізму і любові.

***

Любов – це коли дві душі зливаються в одну. І тому, коли День Народження у тебе, то значить і в мене теж. Отже в такий день я бажаю тобі всього, як самому собі. Щастя нам і благополуччя. З Днем Народження.

***

Чудову дівчину вітаємо з днем народження! Бажаємо запаморочливого щастя. Стрімкого злету до бажаних вершин, прекрасного настрою, постійних радощів і приводів для посмішки. Нехай всі твої бажання здійсняться. Люби, роби і отримуй задоволення!

***

Я вітаю сьогодні іменинницю! Неважливо скільки тобі років виповнилося, адже в душі ти все ще дівча, будь веселою, завзятою і веселою, якою ми всі тебе звикли бачити. Здоровим будь, воно зараз важливіше, ніж гроші і краса. Ти розумна, а цим може похвалитися не кожна. Ще раз вітаю і цілую!

***

Ти спокійна і тиха, як море після шторму, ти тиха гавань мого притулку. І як же я вдячний тобі за твою допомогу в хвилини відчаю і зневіри. Хочу побажати тобі удачі у всіх твоїх справах і, звичайно ж, любові і щастя, щоб воно завжди було в твоєму житті.

***

Наймиліша і неповторна, найкрасивіша дівчина на світі – це ти, моє сонечко. Я без тебе, як сонце без тепла, як безводна річка. Ти в моєму житті найголовніша. Я зроблю все, щоб ти була щаслива. Сьогодні у тебе прекрасне свято – день народження. Нехай твій особистий свято принесе тобі удачу, нехай неодмінно здійсниться твоя мрія. Бажаю тобі міцного здоров'я, багато щастя і найкрасивішою любові. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе, моє сонечко.

***

Дружину свою я люблю безмірно! І сьогодні в день її народження я хочу подарувати їй всі зірки з неба, все тепло Сонця і прохолоду Місяця, нехай твої мрії не залишаються ними, а втілюються в життя як можна швидше! Посміхайся, смійся і будь щасливим, а я тобі в цьому допоможу!

***

З днем народження, кохана! Ти перетворила мої мрії в реальність. До тебе я не вірив в любов, але ти довела, що вона є. Я ніколи не буду щасливий без тебе. Хочу зробити тебе найулюбленішою і найщасливішою на світі, щоб твоя усмішка ніколи не гасла, а прекрасні очі не знали сліз.

***

З народженням твоїм на світі, кохана моя дівчина! Бажаю тобі всього найкращого: хорошої роботи, кар'єри, доброго начальства, цікавих відкриттів, вражаючих подій, високої зарплати. Бажаю займатися улюбленою справою, щоб твої очі завжди були захоплені чимось новим, щоб ти сіяла, як зірка.

***

Я перед тобою як сніжинка таю, дівчина, кохана з днем народження вітаю. Щастя бажаю і великої любові, тепла і радості на твоєму шляху. До чого б ми не прагнули, Бог нам допомагає, і досягти успіху нам нічого не заважає. Сверкай для мене дороговказна зірка, Тебе кохана я ніколи не підведу.

***

Моя найулюбленіша, сама єдина дівчина на світі я без тебе, як земля без квітів, як сонце без тепла, як річка без води. Ти світло в моєму віконці. Мені з тобою казково пощастило. У тебе сьогодні день народження, прийми найщиріші і самі щирі привітання. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим. Нехай гарний настрій ніколи не покидає тебе, моя жадана. Нехай сьогодні неодмінно, як за помахом чарівної палички збудеться твоя заповітна мрія. Всіх благ земних тобі, моє сонечко, і благополуччя.

***

Любов моя, мій ніжний друг, дозволь мені привітати тебе з днем твого народження! Що можна побажати своїй любові? Звичайно ж, пристрасної, незабутньою млості. Солодких митей поруч зі своїм коханим. Чарівних, чарівних ночей і зворушливих, ласкавих пробуджень на ранковій зорі. Краси навколишнього світу, що вражає уяву. Незабутніх миттєвостей і завмирання серця від усвідомлення співпричетності зі світом, в якому править богиня кохання. Море, океан щастя тобі моя іменинниця, моя цариця, іменинниця моя!

***

Вітаю з днем народження чудового керівника, чудову начальницю і просто чудову жінку. Від усієї душі хочу побажати, щоб справи ніколи не стояли на місці, щоб успіх досягався легко і красиво, щоб високими були не тільки результати, але і доходи, щоб у серці завжди сяяли промені любові, щоб душа Ваша була оповита щастям і ніжністю.

***

Любов моя, моя ненаглядна і неповторна, ось і настав День твого народження. Ми так довго з тобою готувалися до цього свята, тому сподіваюся, що все пройде саме так, як ти хочеш. Я хочу тобі побажати всього самого світлого і доброго. Я вітаю тебе зі святом. Твоїх чудових батьків, які подарували мені тебе. Нехай вся твоя родина буде щаслива та здорова, тому що вони це заслужили. Я хочу, щоб і ти була здоровою, тому обов'язково стеж за собою, а то іноді любиш робити мені наперекір. Я зроблю все для того, щоб ти відчувала себе найщасливішою, самої коханої, щоб виконувалися всі твої бажання. Повір, що я докладу для цього всі зусилля, ти будеш завжди оточена увагою і любов'ю, моя принцеса. А зараз вже пора починати наше свято. Просто радій і відпочивай, моя дівчинка.

***

Ти молода, прекрасна, вишукана. Нехай кожен день народження буде черговим «восемнадцатилетием». Зараз від всієї душі хочеться побажати тобі терпіння, стійкості, впевненості в собі і цілеспрямованості. Як кажуть: «як почнеш — так поїдеш». Саме час, щоб почати гордої і красивою ходою підкорювати все нові і нові вершини. З днем народження!

***

Всім відомо, що в душі жінці завжди 18, а в паспорті може бути вказана абсолютно будь-яка цифра. Так от, мила моя, я піднімаю за тебе цей келих і бажаю, щоб ти ніколи не старіла серцем, щоб та молодість і жвавість, якими ти пышешь зараз, супроводжували тобі протягом усього твого життя!

***

Я знаю, що мені дуже пощастило, що ти зустрілася мені одного разу. Бажаю тобі вічної радості в душі, прекрасного настрою і побільше посміхатися, адже твоя посмішка робить мій день щасливим. Я люблю тебе і кожен день, проведений з тобою — найкращий день в моєму житті.

***

Джерело: wish.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою