Привітання з днем народження дружині своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дружині своїми словами, українською мовою

Як часто в казках царський син, зустрівши свою суджену, веде себе як Іванушка-дурник - і кохану викрадають сили зла або зачаровує злий чарівник. Мені здається, в житті буває майже також. Коли зустрічаєш свою любов - її треба берегти, як тендітної скарб, щоб ні вітри, ні круті повороти долі не забрали її, не зруйнували. Їй потрібно віддавати себе цілком, цінувати її - і тільки тоді без горя і смутку можна дійти до фіналу чарівної казки. Казки, в якій королевич і царівна одружуються і живуть довго і щасливо. Кохана, я хочу подякувати тебе в твій День народження ще раз за те, що ти залишилася моєю царівною, і сказати, що ти завжди будеш для мене прекрасною!

***

Кохана моя, люба дружина! твій день народження для мене — черговий привід сказати, як багато ти для мене значиш, як ти цінна і дорога моєму серцю! Моя вічність, муза і натхнення, будь щаслива! Ти заслуговуєш від життя всього самого доброго і я бажаю тобі отримувати це легко і граючи!

***

Я пам'ятаю день нашого весілля, той день, коли ми стали чоловіком і дружиною - не на папері, але перед небесами. В той день ми клялися один перед одним - і роки, прожиті разом, скріпили наші клятви. Любити один одного у хворобі і в здоров'ї, в багатстві і в бідності, в радості і печалі. Кохана! В твій День народження, я хочу побажати тобі і нашого шлюбу ще одне століття, і нехай він пройде лише в здоров'ї, достатку та радості! Я вірю, на небесах, бачать, як ми любимо один одного, і подарують нам щастя!

***

Нехай життя дарує тисячі щасливих можливостей, і кожна з них буде використана на всі сто. Щастя, удачі, благополуччя! З Днем Народження!

***

У любові солодкий, терпкий, п'янкий смак, ніби п'єш цілими ковтками мед. А який смак шлюбу? Як у води з чистого ключа посеред пустелі. Як часто роки сушать нас, сліплять очі, і ми не бачимо всіх барв життя. Але всього один ковток чистої води змушує серце битися частіше, знову можна дихати глибоко і продовжувати шлях. Шлюб допомагає нам йти вперед, не втрачаючи себе. В ньому любов до дорогої людини кожен день наповнює сенсом. Я вітаю з Днем народження мою любу, мою єдину, без якої не було б у мене моєї сім'ї і щастя, і я бажаю їй всього найкращого і бажаного для неї, що є в цьому світі.

***

З днем народження, моя богиня. Бажаю бути зі мною завжди щасливою і життєрадісною. Мрій, дивуй, люби, вдохновляй, твори, створюй, радуйся, посміхайся, чаруй і ніколи не сумуй! Я тебе люблю і бажаю, щоб у тебе завжди все виходило.

***

Моя дружина – найкрасивіша, турботлива, розумна і просто найкраща жінка в цьому світі. Я не перестаю дивуватися тому, як в цій тендітній дівчині міститься стільки сили й енергії. Ти встигаєш все на світі і отримуєш від цього справжнє задоволення і насолоду. Тебе ніколи нічого не лякає. Ти дуже талановита, чудово готуєш, допомагаєш дітям з уроками, розмовляєш зі мною про роботу. Ти – мій друг, з яким я можу поговорити про все на світі і отримати відмінний рада. Спасибі, що ти є в моєму житті і спасибі за те, що ти саме така. Адже тоді, кілька років тому, коли я запропонував тобі зустрічатися, то навіть не усвідомлював, який скарб мені дісталося. Ти – справжнє диво, яке завжди заряджає нас енергією.

***

Ти унікальна, мила! Сподіваюся, в день народження і інші дні, ти кожною клітинкою відчуваєш мою любов. Чаруй, блистай і неси ніжність, як роса в променях сонця.

***

Нехай цей день буде для тебе у всій повноті своїх фарб і вражень. Бажаю найбажаніших подарунків на день народження моєї коханої дружини! Ти моє щастя, моя радість! ти найпрекрасніша на світі і у мене не вистачає слів передати всю твою значимість у моєму житті.

***

Моя добра, мила і сама вірна дружина, нехай в цей день, коли ти народилася, посміхнеться тобі щастя променисте, і назавжди зникнуть всі невдачі і печалі. Нехай доля буде благодатною до тебе. Хай пролітають повз року, лише б ти була завжди счастливою, а інше все дурниця. Міцного здоров'я тобі, моє сонечко, всіх гараздів, родинного затишку і тепла. Нехай дарує життя тобі лише натхнення, а моя любов буде надійним оберегом для тебе. Нехай у твоїй душі завжди дзвенить мелодія весни. Бережи тебе Господь, моя любов.

***

Наша люба, кохана, мила, вітаємо тебе з днем народження! Бажаємо щастя і здоров'я на довгі роки. Будь весь час красивою, будь весь час щасливою — в цей день і завжди!

***

Сьогодні всі ми зібралися в цьому величезному залі. Тут знаходяться і гості, і просто друзі і знайомі. Всі ми зібралися в надії на те, що ти відчуєш, що ти так сильно нам дорога. Зараз, дивлячись на тебе, моя дружина, я розумію те, що ти так сильно мені подобаєшся. Ти неймовірний людина, і тому кожен раз не втомлюєшся мене дивувати. І сьогодні мені особливо хочеться здивувати саме тебе. І тому я приготував той сюрприз, який в будь-якому випадку повинен буде тобі сподобатися. Але, ти його зможеш побачити трохи пізніше. А зараз просто віддайся у владу святкування. Ти для нас так сильно дорога, і такай і будеш залишатися завжди. І також запам'ятай, що, якщо хто-то буде потребувати допомоги твоєї, ти просто не повинна проходити повз. Постарайся зовсім впоратися, і тоді тобі на душі буде набагато спокійніше. І тоді ніякі негаразди деякий час зовсім не будуть стосуватися тебе.

***

Хочу сказати тобі спасибі, за ніжні світанки, за теплі, сонячні дні, за незабутні вечори і спекотні ночі. За радість і щастя, за вірну любов, за кожну посмішку і прозору сльозу, за те, що я тебе не утомляемо люблю. Твоя турбота оберігає мене, де б я не був, твоя впевненість вселяє спокій, твій розум змушує знову і знову захоплюватися лише тобою. Я вдячний долі за такий безцінний подарунок, як ти.

***

Чоловік повинен бути сильним. Але в той день я був вражений твоєю красою. Ти усміхнулася — і моє серце завмерло, я не знав, що сказати, і просто посміхнувся. Напевно, бути нам разом веліли самі небеса. Йшли роки, і щоб не відбувалося у нашому житті, ми знали – головне, що ми разом. Адже коли поруч той, хто любить і любимо, можна обернути в пил роки. У твій День народження я хочу ще раз сказати, як сильно я тебе люблю і як сильно я вдячний тобі всі ці роки за твою любов!

***

Моя улюблена дружина, ти найголовніша людина в моєму житті. Ти моя відрада і нагорода. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою людиною на землі. Миля, дозволь від усього серця, щиро привітати тебе з чудовою подією – днем народження. Нехай життя твоє тече, як повна річка. Нехай удача назавжди пропишеться в нашому домі. Бажаю бути тобі завжди коханою і бажаною. Всіх благ тобі, оптимиз0ма у всьому, бадьорості і впевненості в собі. Нехай Господь благословляє і оберігає тебе завжди

***

Мила моя, чарівна, сама прекрасна і чудова дружина, я тебе вітаю з днем народження. Ти — мій ангел неземний, моя удача і світла любов, я щиро тобі бажаю ніжності почуттів і веселощів душі, щасливого биття серця і чарівною краси. Рідна, бажаю тобі приємних і значущих подарунків долі, що ти брала з радістю і задоволенням.

***

Дружина моя улюблена, єдина, в цей святковий день хочу привітати тебе. Бажаю залишатися такою ж яка пурхає, сяючою, молодий. Нехай подружки заздрять твоїй фігурі, шарму і витонченості. Без тебе мені тоскно і сумно, ти, як повітря, як вода, мені необхідна. Всі квіти і злата тільки для тебе!

***

Моя чудова дружина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю відчувати себе впевнено і чудово, бажаю завжди залишатися прекрасною дамою мого серця, бажаю займатися тільки цікавими і важливими справами, бажаю наповнювати завжди наш будинок затишком, а нашу сім'ю — доброї турботою.

***

Моє єдине чудо світу, вітаю тебе з днем народження. Жіночка, бажаю тобі романсів любові та авторської пісні щастя, складного репу успіху і нестримного року пристрасті, гімну удачі і частівок радості, шансону крутості і колисковою для заспокоєння душі.

***

Мила, рідна, дорога. Ти справжня доля моя. Любов до тебе я проніс через роки, час. І я безмежно щасливий тим, що навіть коли я був від тебе далеко, лихе полум'я не змогло любов мою загасити. Нехай наше велике щастя живе без печаль і тривог.

***

Кохана, єдина, ніжна... В твій день народження я хочу в тисячний раз розповісти тобі про те, як я люблю тебе. Про те, яке це щастя — прокидатися поряд з тобою щоранку і бачити твоє рідне обличчя. Про те, що немає більшого щастя для мене, ніж знати, що вдома мене ти чекаєш. Так нехай же ангел береже тебе від бід і хвороб, а душа твоя буде відкрита для моєї безмежної ласки й відданості.

***

Вітаючи з Днем народження кохану дружину, що можна їй побажати? Вона змінила моє життя, вдихнувши в неї новий сенс, допомагала мені не здаватися, коли було важко, і домагатися свого, вона мирилася з моїми вадами, та вони якось непомітно, самі собою зникали. І все це відбувалося тому, що поряд з прекрасною і люблячої тебе жінкою неможливо залишатися незмінним. Моя дорога! Я вітаю тебе і вкладаю в кожне своє слово любов всього свого серця! Будь щаслива сьогодні і завжди!

***

З днем народження, моя мила дружина. Радість моя, я тобі бажаю сонячного світла і вітру удачі в житті, захоплюючих пригод і добрих чудес на шляху, вічного тепла і затишку в домі, постійній гармонії душі і безсумнівною відради серця.

***

Моя прекрасна дружина, моя любов і радість, вітаю тебе з днем народження. Будь завжди такою ж незвичайною, веселою, красивою, доброю, турботливою, розуміє, коханої і люблячої, щасливою і найкращою. Бажаю за будь-яких умов досягати своїх цілей, а я завжди тобі допоможу і підтримаю.

***

Душа моя, від усього люблячого серця, щиро вітаю тебе з днем Народження. Ти сонечко, яке не дає моєму серцю охолонути, ти як весна — завжди квітне і пахнеш, твої очі, як море, в якому можна потонути, а усмішка твоя виблискує мільйонами яскравих промінчиків. Здоров'я, радості і щастя, мила. Залишайся завжди такою ж красивою, а головне моєї! Зі святом!

***

Я завжди був дуже спокійною і врівноваженою людиною, який весь свій вільний час проводив у тихій домашній обстановці. Але кілька років тому в моєму житті з'явилася справжня запальничка, яка свого життя не уявляє без постійних зустрічей з друзями, походи в музеї, театри і кіно, яка любить співати, танцювати і просто радіти в житті. Зараз вже і я не уявляю, як міг так пасивно проводити свій час. А ще не розумію, як раніше жив без неї, без моєї радості. Кохана моя, я дуже хочу, щоб ти завжди залишалася такою ж активною, тому що це тебе красить. Мені подобається бачити тебе щасливою, усміхненою та радісною. Я хочу побажати тобі ще більше творчих успіхів, які тебе надихають. Я обіцяю бути завжди поруч і підтримувати твої навіть найекстравагантніші ідеї.

***

Улюблена дружина, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі радості, море позитиву, яскравих емоцій, тепла, спокою і умиротворення! Нехай твої очі завжди сяють світлом і любов'ю, серце буде наповнений ніжністю і турботою, а душа буде безтурботна і легка!

***

Сьогодні вітаю з днем народження, саму прекрасну, чудову, саму гарну та дорогу дружину! Ти моє золото, моє щастя, ти найдорожче, що у мене є. Для тебе хочу присвятити все своє життя. Хочу зробити тебе по-справжньому щасливою. Ти мій ангел і я буду піклуватися, щоб твої крила ніколи не опускалися.

***

Зірочка моя, сонечко кожного дня, люба жіночка. Вітаю тебе з днем народження! Бажаю цвісти прекрасним квіткою, осягати успіх в будь-якому занятті, любити і радіти життю. Будь щасливою, моя душа, здоровою і неповторною.

***

Моя прекрасна дружина, з днем народження тебе. Бажаю ароматної кави вранці, бадьорою сили на кожен день, чудовою романтики вечорами, цікавих і щасливих подій у житті, добрих казок і добрих людей на шляху, ніжних почуттів і безмежних просторів для твоєї самореалізації.

***

Джерело: svyato.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою