Привітання з днем народження подрузі


Привітання з днем народження подрузі не у віршах

День народження-особливе свято, подружка моя, сьогодні всі будуть дзвонити тобі, приходити в гості і говорити теплі і щирі слова. Дозволь же мені приєднатися до них. Вже не один рік ми знайомі, чимало чого пережили разом, саме це і дає мені право вважати себе твоєю сестрою. Так ось, тобі побажати мені хочеться дачки біля моря, найкрасивіших заходів сонця, яскравих емоцій, шубки в шафі, квітів без причини, усмішок чоловіки, звичайно ж, потрібно доповнити все коханої, міцною сім'єю. Нехай дитячий сміх звучить голосніше, усмішок мила тобі пояскравіше. Залишайся такою ж красивою, ніжною, доброю і веселою, вірним інший, відповідальною і самою улюбленою дочкою, сестрою і мамою. Ти завжди зможеш знайти підтримку у всіх своїх справах у своїй родині, удачі тобі, мила і величезного жіночого щастя.

***

Найкраща моя подруга! Хочу тобі подякувати за твій нескінченний оптимізм, надійність, щирість. Бажаю, щоб життя тобі приносила виключно радість, позитивні емоції. Завжди живи повним життям і залишайся собою. Мені приємно усвідомлювати, що в моєму житті є ти.

***

Нехай у твоєму житті буде все і завжди: достаток у домі, достаток на столі, розуміння у родині, повагу на роботі, підтримка серед друзів і любов у серці. Бажаю яскравого і незабутнього дня народження і нехай кожна хвилина твого життя буде прожите не дарма. Нехай життя твоє буде довгою і красивою, адже світ прекрасний, коли в ньому є ти.

***

Хто такий щасливий чоловік? Щасливими називають тих, хто знає, чого хоче, і прагне до досягнення своїх цілей. Хто будує плани щодо здійснення найзаповітнішої мрії і не боїться труднощів. Мені здається, тебе можна назвати щасливою – нехай це щастя не покидає тебе все життя, нехай мрії збуваються одна за одною, нехай це приносить радість! Твої друзі завжди поруч з тобою, твої рідні готові допомогти в будь-яку хвилину – нехай так буде завжди!

***

Хочу привітати свою найулюбленішу і дорогу подруженьку, з якою ми разом виросли. Ми знаємо один одного, по суті, з самого народження, тому настільки прив'язані один до одного. Ми з нею пережили різні моменти, але при цьому ніколи не підводили один одного, а ще й прикривали навіть. Взагалі у нас було круте дитинство, яке назавжди залишиться в моїй пам'яті. Я вітаю тебе з таким важливим святом у твоєму житті. Я взагалі вважаю, що День народження – один з найбільш знаменних днів у житті будь-якої людини. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, терпіння і сил. У тебе досить нервова і важка робота, яка вимагає повної самовіддачі, тому сили тобі точно будуть потрібні. Найголовніше, щоб ти була здорова. Намагайся якомога менше втомлюватися і засмучуватися. Я вітаю тебе, моя люба. Ти у нас найкраща.

***

Бажаю жити ще багато в своєї невмирущої краси, щоб світло не погасло від любові до життя у тебе. Подруга, з минулого в майбутнє принеси тільки позитив і згадуй тільки найкращі свої моменти. З днем народження, нехай наша дружба, перевірена часом буде гордістю і маяком в суворих похмурих днях. Нехай це свято не триватиме вічно, але осяде в пам'яті назавжди. І нехай самими кращими асоціації осядуть в пам'ять і твоєї про нашу зустріч. Я щиро рада, що ти є у мене! Нехай все найкраще в житті твоєї, і все що ти мрієш, швидше здійсниться. Щиро і від чистого серця бажаю, довгу і дуже щасливе життя прожити. І щоб не одна, а з близькими могла багато чого подолати. В глибині очей твоїх нехай розчиняється це свято і несе хоч трошки позитиву в завтрашній день. Про цих зустрічах посмішкою згадуй.

***

Найкращу подругу землі і неба вітаю з днем народження! Ми з тобою з дитячих років разом, так давай же пронесемо ту дорогоцінну дружбу, подаровану нам самою долею, через всі роки з такою ж вірністю і теплом, щоб у серці завжди було місце для тебе, а твоє для мене.

***

Дорога моя подруга, поспішаю привітати тебе з днем твого народження! Не хотілося б повторювати банальних гучних промов, просто побажаю тобі величезного жіночого щастя, щоб діти радували, чоловік на руках носив, ну і звичайно ж, нескінченної жіночої дружби!

***

Вродливу, добру дівчину вітаємо з святом. Бажаємо любові в особистому житті, кар'єри на робочому місці, успіхів у всіх починаннях. Будь такою ж привабливою, жіночною, привабливою, лагідною і веселою. Всі квіти та подарунки тільки в твою честь. З днем народження!

***

З днем народження, моя дорога подруга. Бажаю тобі хорошого темпу і щасливого ритму життєвої пісні, бажаю яскравих зірок удачі і теплих променів сонячного добра, бажаю неприборканого ніким характеру, пишноти твоєї натури, вічно чаруючого погляду і надзвичайної краси.

***

З днем Народження! Люби і будь улюбленою, адже на любові будується наш світ. Нехай вдома на тебе завжди чекає міцна і дружна сім'я і ніякі негоди не зможуть зруйнувати ваше єдність!

***

Улюблена подруга! У цей день хочеться тільки одного: нехай збудуться абсолютно всі твої мрії. Ти стала трохи старше, і нехай у твоїй більш дорослому житті буде по мінімуму труднощів і по максимуму приємностей. Залишайся, будь ласка, завжди доброзичливою та чуйною, веселушкой і хохотушкой! Хочеться побажати щастя і успіхів тобі і здоров'я твоїм рідним і близьким. Будь завжди щаслива!

***

Якою повинна бути справжня подруга? Щирою, уважною, розумною, цінує справжню жіночу дружбу. З цією подругою можна ходити в кіно і разом плакати над історією кохання, пити каву і обговорювати чоловіків, добре купувати нові сукні і шпильки, словом, з справжньою подругою маленькі жіночі радощі грають всіма барвами! Подруга, я вітаю тебе з Днем народження і бажаю не тільки маленьких радощів, але і грандіозних радісних подій!

***

День Народження — це улюблене свято з дитинства! Ми зібралися тут, щоб привітати свою улюблену подругу і подарувати їй найкращі побажання! Твої мрії хай втілюються в життя, живи на повну котушку, радіючи кожному щасливому миті! Ти — справжня розумниця і неодмінно всього досягнеш! Підкорюй своїм шармом і жіночністю щедрих, чуйних чоловіків, завойовуй комунікабельністю розташування колег по роботі, але головне — залишайся вірна собі! Тому що всім не догодиш... Щастя тобі величезного!

***

День народження – свято, яке так сильно люблять багато людей. Але, зовсім не кожна людина задумується про те, що разом з цим святом ми стаємо старше, і від цього насправді дуже сумно. Зараз мені так сильно хочеться сказати тобі моя подруга, що тобі зовсім не потрібно боятися ставати старше. Адже з роками ми здобуваємо безцінний досвід, який завжди може стати в нагоді в подальшому житті. Ось чому тобі не потрібно засмучуватися. Просто навчися приймати все так, як це є. Отримуй задоволення від усього, що тільки буде відбуватися, і тоді життя обов'язково в тебе налагодитися в будь-якому випадку. І сьогодні просто розслабся і отримай задоволення від усього, щоб не відбувалося в світі. І я також хочу сказати тобі про те, що саме я завжди буду на твоєму боці, щоб бути підтримкою і міцною опорою.

***

У твій день народження я бажаю тобі яскравих емоцій, незабутніх зустрічей і польоту душі, адже життя вимірюється не кількістю вдихів, а моментами, коли перехоплює подих!

***

Дружба потрібна кожній людині, незалежно від того, що відбувається. Адже якщо люди будуть дружити, то тоді все буде траплятися зовсім по-іншому. І зараз я прийшла до своєї кращої подруги дитинства. Ми з нею завжди були тими людьми, які намагалися докласти всі сили для того, щоб зробити щось разом. Так, ті часи були найкращими в моєму житті. І зараз, коли ти стоїш переді мною, мені треба сказати тобі з днем народження. Твої очі так щиро світитися від радості, що мені навіть не хочеться припиняти бачити цей погляд. І знаєш, щоб з тобою не відбувалося, просто пам'ятай про те, що я завжди буду поряд, і тому в скрутну хвилину ти завжди зможеш до мене звернутися. А зараз давай просто постараємося добре провести цей день, і хай у тебе все буде завжди вийти самим найкращим чином.

***

Все що мені хочеться тобі сказати подруга, це спасибі. Дякую за дружбу! Дякую Господу за те, що він дав мені таку справжню подругу. Яка не покидала мене ні на секунду мого життя. Яка була поруч навіть тоді, коли я не просила. Ти відчуваєш що потрібна мені. Ти завжди відчуваєш, коли мені стає холодно на душі. І ти вмієш зігріти словами мене. Нехай твій день народження приносить тобі тільки радість, тільки щастя і тільки успіх! Адже ти цього варта як ніхто інший. Спасибі тобі моя рідна подруга.

***

З днем народження, зі щасливим і прекрасним днем, дорога! Я хочу бажати удачі! Бурхливого, справжнього, великого! Цікавих подій, матеріального достатку, захоплюючих подорожей і веселих пригод! Нехай коханий чоловік балує: готує обід, гуляє з дітьми, пере і прасує білизну, досягає успіху на виробництві, влаштовує свята і дарує подарунки всім родичам і про друзів не забуває. Залишайся пустотливий, життєрадісною і закоханої в життя!

***

Мила моя подруга! Скільки важливих життєвих моментів ми з тобою розділили на двох! Радості і печалі, труднощі та перемоги, розчарування і успіхи. В цей день ти стала ще на рік старше, а твою красу, мудрість і чарівність не уб'ють ні роки, ні перешкоди, ні смутку. Нехай твоє життя наповнюється тільки чудовими подіями і радісними подіями. З ювілеєм, дорога!

***

Сьогодні в цей прекрасний і сонячний день, я вітаю свою найкращу подругу з днем народження! Ти, моє сонечко гідна найкращого життя. Адже таких людей як ти мало. Ти в будь-якій ситуації залишаєшся оптимісткою! І завжди подбодришь навіть тоді, коли самої погано! Нехай все в твоєму житті складається так, як ти того хочеш! Роби так, як тобі підказує твоє серце! Але є і такі ситуації, де голова повинна приймати рішення. Так що подруга бажаю тобі ніколи не помилятися в своїх рішеннях і завжди приймати правильний вибір. З днем народження тебе!

***

Я бажаю тобі сьорбати щастя не просто ложкою, а цілим ополоником. Будь щасливою, успішною і благополучній на стільки, щоб всі твої вороги втомилися заздрити і почали радіти за тебе. Бажаю космічного здоров'я, бомбічного настрою і невичерпного бажання жити з іскрами, блискітками, феериями, музикою, піснями і нескінченним святом. З днем народження, моя люба, кохана, чудова подружка!

***

Дорога моя подруженька, дозволь привітати тебе з цим чудовим святом — днем народження. Ти для мене як сестра — з тобою завжди можна поговорити, поділитися сокровенним, звернутися за підтримкою. Сьогодні хочу побажати тобі великого неземного щастя і любов, щоб голова йшла обертом. Будь красива, завжди бажана. Добра, взаєморозуміння, удачі і везіння на життєвому шляху! Знай, що у тебе є я — твоя найкраща подруга, яка завжди готова прийти на допомогу. З днем народження!

***

З днем народження поспішаю тебе сьогодні привітати моя старенька, хоча це, звичайно, голосно сказано і зовсім не відноситься до тебе. Ну, яка ж ти старенька. Просто красуня в розквіті років. Дозволь тобі моя дорога побажати нескінченного щастя, яке буде вірним супутником тебе на всіх дорогах та у всіх справах. Нехай біди обходять сім'ю стороною, а прикрості просто забудуть вашу адресу. Ще мені хотілося, щоб ти на довгі роки стала володаркою просто богатирського здоров'я, воно тобі ще згодиться, коли в старості ми будемо разом витрачати нашу пенсію. Залишайся такою ж світлою, осяйної і справжньою. Нехай на твоєму життєвому шляху зустрічаються тільки гідні і вірні друзі. Вся життя не може бути святом, але я бажаю тобі якомога більше яскравих моментів.

***

З днем народження, подружка! Запального тобі настрою, химерних навал і бажань, піднесеного польоту, не тільки фантазій, але і особистих амбіцій. Нехай кожен твій день буде чимось особливим і багатогранним, трохи відчайдушними і повітряним, як і ти. Легкого життя і насолоджуйся нею, підкори вершини так, як ти вмієш. Будь щаслива — це головне і нехай все буде чудово.

***

Люба моя, зі світлим і радісним тебе вдень – твоїм Днем Народження! Всього тобі самого блаженного, життєрадісного, незабутнього і прекрасного. Будь завжди сповнена сил і терпіння, краси та здоров'я! Відданість і вірність у стосунках з близькими людьми. Хороших друзів, які підтримають у хвилини горя і хвилини веселощів, не може бути багато! І нехай страх і горе обходять твій дім далекою дорогою!

***

Прийми мої вітання в честь твого довгоочікуваного дня народження. Будь привабливою, грайливою, усміхненою і спортивної. Друзів своїх не залишай, з-за проблем не переживай. Нехай коло твого спілкування буде комунікабельним і надійним. Дивись на світ з позитивом, люби себе, побільше загадуй бажань, яким властиво здійснюватися. Ніколи не втрачай надію на краще, адже ти варта цього, так і знай.

***

Мила подружка, я знаю тебе так само добре, як себе, а ти знаєш мене, і я хочу сказати, що за роки нашої дружби ти стала мені просто сестрою! Тобі можна розповісти секрет, поскаржитися і запитати ради, поділитися радістю. Я рада, що ми дружимо, і бажаю тобі в світле свято Дня народження завжди залишатися такою ж веселою, життєрадісною і вірити в те, що у твоєму житті обов'язково буде велике щастя!

***

Привіт, кохана! Прийми в цей чудовий день свого народження мої найкращі слова і побажання. В першу чергу бажаю сильного і міцного здоров'я, а все інше вже залежить від тебе. Бажаю вміння радіти життю, тому що воно допомагає долати будь-які життєві негаразди. Щиро бажаю взаємної любові, адже так важливо зустріти саме свого чоловіка. Бажаю тобі щастя, адже щасливим всі моря по коліно. Будь такою привабливою і милою, як зараз. Розквітай з кожним днем, немов троянда, тобі це йде. Я щаслива, що знайома з тобою, ти висвітлюєш мій шлях, робиш його яскравішим. Знай, що я тебе ціную, люблю, поважаю і шалено дорожче нашою дружбою. Всього найкращого тобі, мила подруго!

***

Нехай радугою буде твоє життя, грає всіма барвами щастя, а ти пройдеш по ній, міцно тримаючись за руку коханого, а іншою рукою підтримуючи своїх діток.

***

Джерело: pryvitay.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою