Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, в прозі, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, в прозі, українською мовою

Друже, з Днем появи на цей світ! Я від усього серця бажаю тобі стати птахом ще більш високого польоту, як у високому духовному, так і в простому матеріальному сенсі!

***

Від усієї душі вітаю тебе з святом! Бажаю, щоб нові цікаві ідеї та проекти постійно хвилювали і заряджали азартом. І нехай у тебе завжди буде в надлишку сил та енергії для їх реалізації.

***

В твій день народження, хочу сказати тобі спасибі за твою підтримку, довіру, чесність і розуміння. Ти справжній друг, на якого завжди можна покластися. Удачі тобі і всіх життєвих благ!

***

Користуючись нагодою, я хочу побажати тобі, щоб удача стала твоїм вірним супутником, щоб кожна хвилина життя було прекрасне, щоб всі бажання скоріше втілювалися, а мрії обов'язково здійснювалися. Я бажаю в долі попутного вітру, гарної погоди, сонячних днів. Нехай тебе високо цінують на роботі, хай в сім'ї панує любов і взаєморозуміння, нехай діти радують своїми успіхами! Хай навколо тебе завжди будуть улюблені люди, нехай в душі буде спокій, а на серці — щастя!

***

Наймужнішого, харизматичного і яскравого чоловіка, я сьогодні вітаю з днем народження! Нехай корабель твоєму житті тихо пливе назустріч своїй мрії, не зустрічаючи на своєму шляху гострих рифів і підводних каменів, і знайде своє місце в теплій, затишній гавані. Нехай удача знайде свій притулок у тебе за пазухою, а успіх супроводжує тебе в роботі, і в коханні. Будь завжди на гідній висоті, дорогий!

***

Гарний парубок, мила душка, вітаю тебе з днем народження. Бажаю бути сильним, як міцний горішок, бажаю бути крутим, як Рембо, бажаю бути ризиковим, як Індіана Джонс, сексуальним і привабливим, як Антоніо Бандерас.

***

З днем народження! Нехай у твоєму житті зустрічаються тільки щирі і позитивні люди, які підтримають у важку хвилину і завжди підставлять плече.

***

Дорогий мій! Сьогодні у тебе день народження! Я вітаю тебе з цим чудовим святом! Бажаю тобі успіхів в роботі, взаєморозуміння з рідними і близькими! Залишайся завжди таким добрим і щирим як зараз!

***

Бажаємо нашому імениннику завжди зберігати душевну молодість, адже молодість – це чудове стан очікування прекрасного, це відчуття, що все можливо, все тобі під силу. Бажаємо тобі здоров'я, щастя, нехай завжди тобі супроводжують успіх і удача!

***

Дорогий і улюблений (ім'я), з Днем народження! Ти милий, романтичний і веселий. Я сама собі заздрю – мати такого хлопця – це справжня удача! Коли я з тобою спілкуюся, я забуваю про все на світі. З тобою так добре! Я хочу побажати тобі залишатися таким, який ти є, бо ти – кращий! Удачі тобі у всіх твоїх починаннях. Я тебе люблю!

***

Ти – моє щастя і ти моя радість! Ти – моє натхнення і моя любов! Від тебе виходить така кількість енергії і чарівності, що не захоплюватися собою просто немає можливості! Ти найкращий чоловік у всьому світі! Нехай все твоє життя буде величезним островом щастя без горя і нещасть! З днем народження!

***

Вітаю з днем народження! Нехай всі мрії збуваються, бажання виконуються, цілі досягаються, здоров'я покращується і гроші додаються! Щастя, радості та душевної гармонії, блискучих успіхів, незабутніх вражень і запаморочливих успіхів, справжньої любові, вірних друзів і яскравого веселки емоцій!

***

День народження – свято в будь-якому віці. Для чоловіка – це особливий день, який не просто додає ще один рік життя, а робить його дорослішим та мудрішим.

***

З Днем егоїста тебе, дорогий друже! Нехай у тебе буде все найкраще, світле, пристрасне, ніжне, красиве, добре й щасливе! Будь вірний собі — і нехай світ прогнеться під тебе! Вітаю!

***

Найсильніше і найголовніше почуття – це кохання. Не можна на світі прожити без любові. Я в цьому переконалася, коли зустріла тебе, мій коханий. Ти для мене багато значиш. Кожній моя клітинка, кожне дихання наповнене і заповнений тобою. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим і великим святом. Бажаю тобі великого щастя, багато радості в житті, і всього самого найкращого. Будь завжди коханою, бажаною, чи просто моїм найголовнішою людиною на світі.

***

Я так рада, що ти є у мене, мій найулюбленіший і найбажаніший хлопець на землі. Ти для мене краще й краще всіх. Сьогодні у тебе особисте свято. Нехай він принесе тобі удачу і гарний настрій. Вітаю тебе від усієї душі, і бажаю величезного щастя. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай доля завжди посміхається тобі. Нехай кожен звичайний день перетвориться для тебе свято. Міцного здоров'я тобі, великий світлого, красивого кохання, удачі і успіхів у всьому.

***

У день народження хотілося б привітати тебе і від усього серця побажати фінансового благополуччя і досягнення цілей. Нехай робота приносить задоволення і радість, нехай здійсняться найзаповітніші мрії, бажання реалізуються, а друзі не загубляться.

***

З днем народження, хороший хлопець. Бажаю, щоб щастя в житті без зупинки йшло по колу, щоб у всіх справах тебе чекав великий успіх, щоб твоя натура і характер забезпечували тобі вірних друзів, щоб твій ентузіазм завжди приводив тебе до здійснення всіх важливих задумів.

***

З днем народження, мій коханий, гарний, чудовий, найкращий хлопець у всій всесвіту. Ти єдиний і дорогоцінний для мене. Без тебе я не уявляю свого існування. Лише ти сенс всієї моє життя, ти моє щастя. Дорогий мій, я дуже сильно тебе люблю. У твій день народження я подарую тобі своє серце, душу, всю свою ласку і ніжність, всю любов, вірність і турботу. Я зроблю тебе найщасливішим і самим радісним! Я подарую тобі всі подарунки світу і завжди обіцяю бути з тобою!

***

Хай завжди будуть поруч твої близькі і друзі, і ті, з ким хочеться поділитися радістю! Здоров'я тобі і довгих років життя, радості і сміху, поваги оточуючих і любові рідних! Нехай все складеться так, як і було задумано! Будь щасливий!

***

У твій День народження я бажаю тобі завжди бути опорою для тих, хто дорогий тобі, вірити в себе і свої сили, надихати оточуючих своїм прикладом, змінювати цей світ на краще і завжди знаходити світлі сторони, навіть у самих важких ситуаціях.

***

З днем народження, милий. Бажаю уникати зіткнень з бідами, бажаю легко долати шлях до будь-якої мети. Нехай завжди з тобою буде твоя удача, нехай наші почуття додають тобі сили і впевненості, нехай твоїми вірними супутниками будуть успіх, престиж і позитив.

***

Хочу сьогодні привітати з Днем Народження мого справжнього чоловіка і побажати йому: нехай буде в житті все, що потрібне, чим життя буває, хороша: любов, здоров'я, щастя, дружба і вічно добра душа. З відкритим серцем і любов'ю, бажаю щастя і здоров'я!

***

Традиційно — здоров'я та щастя! Будь щасливим кожен день і кожну годину свого життя, нехай здоров'я буде таким щоб ти про нього навіть і не згадував! Нехай поруч буде улюблена жінка, нехай у домі панує добробут і достаток, хай з легкістю збуваються всі плани і мрії! І нехай кожен рік протягом ще довгих-довгих років ми все так же відзначаємо твої успіхи і радіємо твоїм успіхам.

***

Самого красивого, доброго, розумного хлопця я сьогодні вітаю з днем народження! Бажаю тобі завжди бути першим і досягати всього! Перемагати у всьому! Хай скрізь тебе супроводжують удача та успіх! Але не забувай про близьких і рідних, які тебе дуже люблять!

***

Світлого свята Дня народження ми зачекалися не менше твого, і простими, буденними словами не висловити все, що хотілося б сказати в цей чарівний день! Ми вітаємо тебе і бажаємо життя яскравою, як феєрверк, світлою, як сонечко вранці, свіжої, як бриз на Карибському морі і дивовижною, яка виконує всі заповітні і прості бажання!

***

Вітаю тебе з днем народження і хочу побажати успішної самореалізації, здоров'я, стабільної і респектабельної життя, багато задоволень і яскравих вражень. Хочу, щоб завжди ти міг знайти привід для радості, а біля тебе знаходилися люди, яким ти можеш довіряти.

***

Рада сьогодні вітати, самого крутого хлопця, з днем народження! І скажу тобі так. Я ще не зустрічала таких прикольних, цікавих і яскравих особистостей, як ти! Так що ти це пам'ятай! Я хочу, щоб все, що ти сьогодні загадав, і здійснилося в цьому році! Побільше б таких людей як ти, і світ явно був яскравіше і тепліше! Отож прийми мої вітання і починай вже веселитися! Хай твоє серце не дізнається розчарувань і болю! А на душі, завжди буде тільки радість! З днем народження!

***

Коханий мій! Вітаю тебе з твоїм святом! Бажаю здоров'я, щастя, удачі, везіння, успіхів у житті. Ти мій захисник і мій герой. Я тебе дуже сильно люблю, ціную, поважаю і березі. З днем народження, коханий!

***

Незважаючи на те, що ти молодий, тебе вже сміливо можна назвати справжнім чоловіком! І в день твого народження хотілося б побажати тобі досягнення всіх життєвих цілей, богатирського здоров'я та успіхів у всіх починаннях. З днем народження!

***

Від Дня Народження до Дня Народження проходить дуже багато днів. Але нехай ці дні будуть не менш святковими і незабутні ніж саме свято. Нехай настрій завжди буде добрим і бадьорим і нехай за труди твої тобі завжди платять по заслугах. І головне люби життя. З Днем Народження.

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою