Привітання з днем народження другу в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження другу в прозі, своїми словами, українською мовою

Дружба – саме чисте і святе слово Щасливий той, хто має надійного, вірного друга. Напевно, до щасливчиків належу і я , адже у мене теж є вірний друг. Ми дружимо вже давно, і почуття наші перевірені. Дорогий друже, від всього серця вітаю тебе з днем народження. Нехай удача завжди буде поруч з тобою, нехай доля буде благосклонною до тебе. Всіх благ тобі в житті, достатку і благополуччя. Хай щастить тобі у всьому завжди, будь впевненим в с6ебе і щасливим. Нехай ангел оберігає тебе.

***

З Днем Народження, друже! З усіх мистецтв для нас найважливішим є ПИВО! Приходь частіше в наш гурток мистецтвознавства»!

***

Дозволь у цей твій День народження перепросити за те, що не раз мочив твою жилетку гіркими сльозами! Але хто ще здатний вислухати так, як один, щоб стало легше!

***

Всього самого самого найкращого найкращому другові на день народження! Самим сміливим, сильним, непереможним, щедрим, красивим, чемним, розумним, добрим. Бажаю люблячого серця, затишний будинок і дбайливу дружину. Нехай завжди ти будеш в гармонії з собою, нехай буде вдома взаєморозуміння, терпіння і любов. Нехай завжди тебе оточує атмосфера світла і тепла.

***

В день народження твій, і не тільки бажаю більше яскравих і щасливих моментів. Потрапляй тільки приємні і веселі ситуації. Дорогий друже, бажаю запаморочливих успіхів, запаморочливих успіхів і щоб будь очікуваний результат був неперевершеним. Ризикуй, веселися, знаходь більше пригод, поки дозволяє здоров'я і хочеться більше видовищ. Знайди своє призначення і місце в житті швидше. Бажаю великих творчих успіхів і обов'язково твердий грунт під ногами мати. Нехай черговий етап у твоєму житті буде неймовірним і наповнений різними пригодами. Нехай день святкування твоїх іменин буде особливо яскравим і незабутнім. Завжди йди впевнено до своїх цілей і нехай часом не буде проти тебе! Нехай в житті буде пристрасна любов і взаємна, а дружба вічна і надійна. Нехай виправданим буде ризик і очікування.

***

Друже, скільки років ми вже з тобою? Хоч все і твердять, що дружні відносини між чоловіком і жінкою неможливі, ми довели протилежне. Так от, твій ювілей, я знову хочу сказати спасибі за твою присутність в моєму житті. Нехай у тебе складеться так, як хочеш ти. Кожен момент твого життя буде наповнений яскравим світлом, а в усіх справах супроводжує успіх. Не сумуй і не журися навіть у найважчі моменти, виявляй свій оптимізм кожну секунду. Твори, люби і отримуй задоволення.

***

Ну, ось і настав той день, коли ти знову і знову народжуєшся на світло, хоч і не в прямому сенсі цього слова, але всі, же момент хвилювання і щастя одночасно. Життя йде, а ти дорослішаєш, хорошеешь, так і набираєшся досвіду, мудрості. Я від усього серця щиро вітаю тебе з іменинами. Адже це навіть більше ніж просто свято для тебе, це день коли земля прийняла твою появу на світло, день, коли ти вперше побачив мамину посмішку, і татів захват. День, коли ти вперше побачив сонце. І з цього дня і почалася твоя маленька життя. Бажаю тобі у цей день радіти всьому, що тебе оточує, і дякувати Господу, що саме ти народився в цей чудовий день. Нехай дива прийдуть в твоє життя і наповнять її казкою, як в дитинстві, коли ти так твердо вірив у казку. Повір зараз, і вона прийде до тобі. Адже дуже важливо просто вірити, вірити у все, чого хочеться бачити в своєму житті. З днем народження тебе.

***

Так завжди приємно в свій День народження отримувати подарунки. Шуршишь, нетерпляче розриваючи святкову обгортку, думаєш – що там усередині? Може бути, те, про що мріяв цілий рік? Ми припасли до Дня народження кращого друга чимало подарунків, і в їх числі - сердечні побажання. Нехай у твоєму житті збуваються мрії і завершуються успішно найсміливіші плани! Нехай міцне здоров'я не покидає тебе років до ста, і завжди хай буде можливість знову зібратися разом з друзями, як би далеко нас не закинула доля!

***

З днем народження, кращий друг! Сьогодні бажаю тобі веселої тусовки, заводний компанії, яскравих привітань. Нехай твоя душа наповниться радістю і щастям, палають в серці щирі почуття. Будь щасливий, любимо, вільний у словах і вчинках.

***

З уваги не втрачу твій довгоочікуваний день народження. Від моїх поздоровлень сьогодні тобі не втекти. Бажаю особистих і професійних успіхів, щоб все по заслугах ти міг отримувати. І нехай цей свято не перший, головне щоб ще багато таких заходів попереду тебе чекало. Бажаю, щоб вирували твої молоді роки, від дівчат не було відбою. Нехай ще століття вийде прожити, щоб щаслива доля ще багато років твоя кружляла по всій планеті і робила цей світ світлішим. Залишайся таким же незамінним і вірним другом, приємним співрозмовником і справедливим порадником. Нехай задумані плани успішно можуть реалізуватися, і мирне небо завжди було в тебе над головою. У безмежне щастя поринай, нехай всі події в житті будуть тільки приємними, а зміни ведуть до кращого результату. З днем народження і всіх тобі бажаю благ.

***

Бажаю мирного неба над головою, щоб завжди світило сонце, і ти зміг впевнено йти по землі. Це стосується твоєї ходи після випитого коньяку у веселій компанії старих друзів. Завжди нехай відмінними будуть твої жарти, з позитивом продовжуй жити і веселити нас. А наша дружба нехай ще багато років буде талісманом і зможе послужити в скрутну хвилину. А взагалі, швидше бажаю тобі заспокоїтися, знайти справжню і чисту любов. І щоб вже на наступний день народження друга половинка була поряд з тобою. Міцним хай здоров'я буде, і зі спортом теж дружити не забувай. Щоб ніколи твій настрій не пропадало, мрій і продовжуй вірити в чудеса. Щоб у достатку ти жив і завжди вистачало на хороший коньяк для веселій компанії. Нехай проблеми залишаються за бортом, головне прагни і підкорюй нові цілі та погода буде ні почому.

***

Вітаю тебе, друже мій! Сьогодні для тебе дуже хороший день, однак ти робиш для всіх інших дні світлими! Бажаю тобі здоров'я, удачі, любові! Всього-всього і багато!

***

Мій любий! З днем народження! Спасибі величезне цьому житті, що подарувала мені такого друга, як ти. В цей день я хочу побажати тобі здоров'я, без якого неможливо реалізувати мрії, кохання, що окрилює нас як ніщо інше, багато хвилин радості, і величезного щастя. Зі святом!

***

Ти сьогодні став ще на рік старше, вже пора повільно повзти на кладовище... Жартую! :) Насправді ти ще ого-го і ах! Бажаю тобі і далі продовжувати в тому ж темпі, з днюхой, друже!

***

Сьогодні настав той день, коли ти стаєш ще на рік старше. Але чим більше я тебе знаю, тим більше захоплююся тобою. Ти дуже близький мені, з кожним днем ти тільки хорошеешь. У твій день народження я хочу побажати тобі успіху в житті, міцного здоров'я, радісних подій, позитивних емоція. Нехай всі люди, які оточують тебе, приносять тільки щастя. Бажаю мати в житті більше енергії, любові, сили, вірності, сміху. Запам'ятай, щоб не сталося, ти найкращий.

***

Дружбан, тебе сьогодні з днюхой! Побільше пива та дівчат тобі бажаю у цей день. А якщо сам не впораєшся, пам'ятай, твій друг завжди з тобою. Розраховуй на мене, як я на твоє пиво.

***

Друже, з святом! Хочеться побажати тобі, щоб твій ангел-зберігач ніколи не залишав тебе, завжди направляючи на вірний шлях. Нехай життя тобі скрізь буде світити зелене світло, а червоний спалахуватиме лише для того, щоб вчасно попередити тебе. І нехай дорога буде без жодної купини!

***

Справжні друзі пізнаються в біді. І я вже не один раз пізнав тебе. Ти став для мене тією людиною, яку я можу назвати братом. Я бажаю, щоб все добро, яке ти зробив мені, повернулося до тебе в стократному розмірі. Нехай всі інші побачать, яка ти насправді, і поставляться до тебе підходить, адже ти — чудова людина, я впевнений в цьому. З днем народження!

***

З днем народження, мій хороший друг! Бажаю тобі веселитися, напитися і абсолютно випадково знайти на дорозі величезну валізу грошей, і не з якимись там доларами, а з євро (у великих купюрах). Щоб потім можна було відзначати день народження весь рік де-небудь в море на власному острові! Зі святом тебе!

***

Друже, з Днем Народження! Хай збудеться все, про що мрієш! Бажаю, щоб можливості завжди могли задовольнити бажання! Нехай життя світиться яскравими фарбами, і в ній ніколи не буде місця сірості! Спасибі тобі за миті щастя і божевілля, яких ми пережили дуже і дуже багато!

***

Я вважаю, що найважливіше для будь-якої людини, крім здоров'я, - це спілкування. Без друзів людина просто не може існувати. У мене є багато друзів, але найважливіше місце серед них займає наш сьогоднішній іменинник. З цією чудовою людиною ми знайомі вже давно, з самого дитинства, але я ніколи не перестану вчитися у нього, захоплюватися ним і брати з нього приклад. Кожен раз він вчить мене, що потрібно вміти радіти кожній дрібниці, тому що саме з таких дрібниць і складається щось глобальне. Поки що я не можу засвоїти це, але обіцяю, що зовсім скоро я займуся цим питанням. Я вітаю тебе з твоїм святом. Пам'ятай, що наша дружба вистояла все, що тільки можна, тому вона вважається самою щиро і справжньою. Сподіваюся, що так буде завжди. Зі свого боку я обіцяю зробити все. Зі святом, дорогий друже.

***

Дорогий друже, вітаю з днем народження! Перемог, ініціатив, любові, гідних людей поруч, веселощів, жартів, краси. Будь капітаном свого життя, сприймай її з гумором, дякуй за зміни і уроки. Будь космонавтом свого всесвіту, йди за мрією, вбирай у себе глибину всесвіту, став великі цілі.

***

Пам'ятаєш пісеньку «від усмішки всім світліше» так ось, ця пісенька про тебе друг. Тому що від твоєї посмішки буде весело всім, і навіть самого сумовитого людині. Твоїм заразливим сміхом, заражаються всі навколо. Коротше мені з тобою пощастило. З днем народження тебе вітаю, і бажаю тобі ніколи ні перед чим не зупинятися! Адже ти той чоловік! З іменинами!

***

З днем народження! Бажаю тобі бути господарем свого життя, своєї справи, своєї родини, своєї долі! Мудрим і дбайливим! Бажаю, щоб твої діти були твоєї гордістю! Онуки твоїм продовженням! Жінка, яка тобі по серцю – була тобі по кишені. Робота, яку робиш, була тобі по душі. Наука – по зубах. Тяжкість – по силі. Всі проблеми – по плечу. А вся радість «Хочу»!

***

Кращий друг вітаю тебе з днем народження бажаю тобі здоров'я міцного успіху великої і справжньої любові, нехай всі твої мрії збуваються ти найкраще що могло в моєму житті трапиться, хочу побажати багатства і слави дружину красуню машину в гаражі таку як тобі подобається багато в житті удачі і триповерхову дачу!

***

Нехай кожен день приносить тобі лише приємні моменти. Будь завжди господарем своєї долі, нехай на шляху зустрічаються тільки надійні друзі. Нехай частіше радує удача і збуваються мрії!

***

Життя – штука цікава, але складна. Тому я побажаю тобі пройти всі її лабіринти прямо, гордо, з посмішкою на обличчі. Не піддавайся впливу негативу – нехай твоє свідомість буде наповнено лише позитивними думками, оптимістичними поглядами! З днем народження!

***

З днем народження, друже. Бажаю, щоб все в житті йшло, як по маслу, щоб не доводилося хворіти або страждати, щоб завжди тобі вдавалося уникнути поразки або помилки, щоб постійно з тобою був успіх і впевненість, щоб для тебе нічого в цьому світі не було неможливого. Будь щасливий, друже, заможний, успішний і любимо!

***

Дорогий мій чоловік, в твій день народження, хочу подякувати тобі за спорідненість душ, підтримку та плідну приємне спілкування. Бажаю тобі здоров'я на довгі літа, успіхів, щастя в любові, самореалізації і припливу творчих сил, нехай все в тебе буде гаразд і з легкістю виходить.

***

З днем народження, мій славний друже. Бажаю світу дивовижних можливостей і яскравих емоцій. Нехай все буде, як ти хочеш, нехай поруч будуть ті, кого ти любиш, нехай на твоїй стороні буде правда, успіх і слава. Будь здоров, друже, задоволений усім, що маєш і успішний у всьому, за що берешся.

***

Сьогодні в день народження кращого друга, хочу, щоб раділи всі небесні ангели і принесли на крилах вінок з неземної любові, блискучою удачі, міцного здоров'я, невичерпної радості. Нехай кожна мить його життя наповнюється позитивом, красою і трепетом виконання кращих бажань. Цей чоловік гідний нести квітку величезного щастя, який допоможе пройти крізь бурі негараздів, перепливати океани невдач, перетворювати неприємності в веселощі. Прийми в подарунок, наш хороший, найкращі побажання. Вони стануть для тебе оберегами, провідними зірочками у світі зла і фальші. Ми подаруємо тобі тепло своїх душ, зігріваючий в морози, позитивний настрій, підтримує в шторм, щирість, отгоняющую брехня. Укутаем в плед надії і, звичайно, дорогоцінний талісман віри в людей, який зробить тебе багатим.

***

Коли чоловік святкує День народження, йому зовсім не обов'язкові повітряні кульки, жмені конфетті і пишні квіткові букети, але не обійтися без хоча б невеликих подарунків, смачного торта і компанії веселих друзів! Не кажучи довгих промов, ми просто від усього серця вітаємо тебе з Днем народження і бажаємо завжди бути життєрадісним, вмілим на всі руки, щасливим, здоровим, як бичок, і дуже щасливим!

***

Друже, З Днюхой тебе! Тепер ти зовсім старий, прямо волосся сивіє не по днях, а по секундах, коли ти встиг стати таким старим? Ну гаразд, я жартую! Ти той хлопець, якого я знала протягом довгих... зараз навіть не згадаю, скільки років. І ти так само красиво посміхаєшся і завжди залишаєшся на хвилі позитиву! Я бажаю тобі просто здоров'я, успіху у всьому і любові, решта додасться. Так само я хочу побажати тобі того, чого ти сам хочеш всім серцем і душею, та побільше. З Днем Народження, мій милий друже!

***

Джерело: megaday.co.ua

Популярные сообщения из этого блога

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою